sängkappa för kontinentalsäng
Någon som vet var man kan hitta en sängkappa som passar en kontinentalsäng? sängen är 180x200.
Någon som vet var man kan hitta en sängkappa som passar en kontinentalsäng? sängen är 180x200.
Nej, det har jag inget svar på men vi har också en sån och jag är så glad att det nu har kommit lite högre bord som passar till dessa sängar (så att man kan se vad klockan är). Dessutom kan jag tycka att det kan vara snyggt med överkast som hänger över kanten men på dom här höga så räcker det ju inte ner så långt. Tänkte nog ha kanske ett överkast som får vara nervikt och sen en massa kuddar upptill och någon pläd nertill.
Inget svar men en massa svammel , lycka till.
Har ni huvudgavel till den sängen?
Jag har inte hittat ngn som är tillräckligt hög så ev ska jag ha en massa kuddar vid huvudändan istället.
Bra idé med ett stort överkast.
Kanske man köpa ngt snyggt madrassskydd el ngt för att dölja madrasserna!?
Mille Notti har, finns på ex NK eller nätshopping på www.bedside.se eller www.millenottibedshop.se
Tusen tack!
Vad skulle man göra utan familjeliv..
Våra sängar hade en beige klädsel som ska se ut som en möbel som den ska man inte klä in. Nej, ingen gavel ännu men det ska bli en. Tanken var att bygga en. Men nu kommer vi kanske inte ha den tiden så nu funderar jag bara på att kläd en skiva i vadd och tyg. Eller köpa några lösa dörrar eller täckskivor på ikea och göra en gavel av.
Hemtex har jag sett har sådana i flera olika färger!
Här får du ett tips till: www.varnamoofsweden.se/