Killar köper blommor och choklad ...
Killar brukar köpa blommor och choklad som en liten kärleksgest.
Min man skulle inte uppskatta varken det ena eller det andra.
Vad kan man köpa till sin kille, som en liten överaskning i vardagen?
Killar brukar köpa blommor och choklad som en liten kärleksgest.
Min man skulle inte uppskatta varken det ena eller det andra.
Vad kan man köpa till sin kille, som en liten överaskning i vardagen?
Något presentkort - har han något speciellt intresse så kanske något som gäller det, någon liten upplevelse - go kart, paintball eller liknande, biocheck, massage?
Min kille är galen i klockor så valet är ganska lätt där.
Ja det är ju lite klurigare....haha
Men en cd, film, parfym, kanske inte det roligaste med dock en present!
Annars har vi ju nr 1 Weekendresa(alltid bra)
eller så lagar du hans favoriträtt mitt i veckan utan anledning. dom säger ju att vägen till en mans hjärta går genom magen :)
det beror ju på vad han är intresserad av men någon datapryl kanske skulle vara något om han är datornörd
ok, fast jag var ute efter något billigare, typ för 200-300kr.. Bara en spontan grej liksom..
Mat lagar jag varje dag, och han är kock så uppskattar det inte spec. mycket. Jag är inte så duktig, haha!
Jag tycker också det är svårt, när man vill köpa nåt som inte är så dyrt (som tex weekendresa). Här blir det oftast att jag lagar nåt extra gott till honom, nån favoritmat. Eller köper hem hans favoritgodis. Eller kanske en flaska vin och ordnar lite ostkväll - såna grejer. Skulle jag köpa blommor till honom skulle han säga "tack" men jag skulle nog njuta mer av dem än han .
Om man ska gå på lite högre prisklass så gillar han cd-böcker eftersom han är lastbilschaufför och slukar bok efter bok när han kör.
Utöver det så har jag alltid en pågående lista med saker som han önskar sig, enligt mig i alla fall. Det kan vara saker han nämner men inte köper själv. Så när jag ska köpa nån present så har jag lite inspiration från listan. Just nu finns bla följande saker på listan: ny plånbok, solglasögon, spel till PSP, tennisskor mm. Varierande prisklasser men det kan ju vara bra.
Någon tidning i hans intresseområde kanske, resetidning, skidåkning eller något sånt kanske, tillsammans med nåt favoritgodis.
Prova med blommor ändå! Skriv ett fint kort! Jag gjorde det till min man (mycket för att jag ville ha en fin bukett på bordet själv) och blev riktigt glatt överaskad över hur otroligt glad han blev för blommorna!
Sen när jag vill vara lite extra snäll mot honom brukar jag köpa damsugare från delicato! han älskar dem men unnar sig sällan något sånt själv.
En flaska whiskey faller i mycket god jord här hemma.
Tack så hemskt mycket för bra förslag..
Gillar fredags-korgen, ska köra på det :)