• Anonym (Bakfull)

Bakfull och kåt.

Varför blir man kåt när man är bakfull, finns det någon medicinsk förklaring? Den där dunkande kåtheten som något man måste göra något åt, och enligt min erfarenhet är det samma sak för kvinnor. Vad fan beror det på? Intressant att man är totalt ointresserad av sex i 2-3 dagar efter bakfyllan. Dricker själv måttligt numera men samma sak händer nu som när jag brukade festa som fan....Kåt som ett svin dagen efter!

• Svar på tråden Bakfull och kåt.
  • glitterkorn
    Jag är då INTE kåt när jag är bakis *fyyy*
  • Anonym (KåtEfter)

jag blir oxå alltid kåt dagen efter.. min sambo med och det är fasiken den skönaste sexet tycker vi för man är riktigt bulltande kåt och förspelet....ojojoj.. nää jag säger bara det.. alltid kåt dagen efter!! hehe

• Anonym

samma. alltid kåt då. jätteskönt!

• Minilott

Japp! Pilsk här oxå dan efter och sugen på skräpmat som pizza

• TheMilky

Jag är blir inte det, kanske är för att jag nuförtiden ligger och spyr som en räv hela dagen efter :) Men sambon är som ett djur dagen efter!

• respire

Jag blir med galet kåt då..hehe

• wellpapp

ha! juag har gjro en mycket säker efterforskning i ämnet och kommit fram till ett svar (självd då alltså!)

eftersom jag är precis likadan, och många med mig.

blodet rusar på i kroppen när man är bakfull för att få bukt på all alkohol, och blodet rusar ju vå även på i dom vitalare delarna och därmed blir man kåt, vad tros?

• Anonym

ahaaa! (aha-upplevelse) har aldrig tänkt på det men nu när du säger det... det stämmer noG!!

• Anonym (KåtEfter)

kan någ faen stämma alltså.. hum tror nog jag ska festa ikväll då och förföra sambon imoegon när jag vaknar.. ;p

Svar på tråden Bakfull och kåt.