• Anonym (pillan)

Orgasmkrämer för kvinnor(aftonbladets test)

är det ngn som har den?? alltså Aftonbladet gjorde en test på orgasmkrämor för kvinnor nu i veckan, jag köpte tidiningen rev ut sidan med dessa tester men den har blivit slängd av misstag.
    Är det ngn som har den el kan tipsa om ngn bra kräm.
    Det är sådana krämer som gör underlivet mer känsligt o man ska lättare få orgasm dessutom ska man bli mer upphetsad av dessa.
    tänkte testa ngt av dessa krämer eftersom jag äter antidepp som gör att jag har svårt att få orgasm, se om det kan hjälpa till lite så att säga...

tack på förhand!

/P

• Svar på tråden Orgasmkrämer för kvinnor(aftonbladets test)
  • Anonym (Anna)

Jag har Plus, så jag har kollat åt dig. Vad vill du veta? En som hette Secret of Love, Astarleynd köpt på amorspilar.se vann testet iallafall.

• Anonym (pillan)

åh,vad snällt! ta gärna hela testet! det var mest testvinnaren samt de som kom snäppet efter som jag var intresserad av samt vart man köper dessa. har du egna erfarenheter av dessa får du om du vill dela med dig!!
    tack på förhand!!

kram

• Anonym (Anna)

Har inte provat själv, och jag tror inte man får kopiera in texten här, det är ju copyrightskyddat...

• Anonym (pillan)

jo, säkert men jag tänkte om man kanske kunde få resultatet av testet, de som kom på andra plats(första skrev du ju) samt vart man kan köpa dom.

tack igen!

• Anonym (Linda)

Passion Potion. (3 plus) om jag minns rätt
    Från: Lustjakt.se
    (har denna själv och tycker att den är toppen)

Clitorix active
    Från: Amors pilar.se
    (kommer inte ihåg antal plus, var det 2?)

Det var väl samtliga testade.

• Anonym (pillan)

Åh,tack snälla ni!
    nu ska här köpas o testas*ler*

Tack än en gång för hjälpen!

kram

• Anonym

Tycker inte det funkar, dessutom luktar dom skumt

• Anonym (Lotta)

Tickle her pink tycker jag är kanonbra! Min man tycker jag känns "trångare" dessutom

Ett tips är att jämföra priser.. på Afroditeshoppen kostar den 225 kr och jag köpte den på 6outlets.se för 129 kr Skiljer alltså närmare en hundring!

Anonym (Anna) skrev 2007-08-17 19:31:07 följande:

TICKLE HER PINK (4 plus)
    Köpt från: Afroditesapotek.seSECRET OF LOVE (5 plus)

Från: Amorspilar.se
    VIAMAX (4 plus)Sensitive gel woman
    Från: Lekosmek.se
  • Anonym (spara)

*lägger till i favoriter för nästa köp*

• Lilla Flisan

Någon som har provat Viamax? Jag gick rent av och köpte den men har inte riktigt vågat ta fram den. Bara vänt och vridit på den lilla tuben och coolt accepterat att det är inte en stor volym man får för sina pengar inte... Hehe men vad gör man inte när man är desperat!
    Så, hur mycket ska man applicera egentligen? På baksidan står bara en mening och den hjälper inte mycket direkt.

Erfarenheter önskas!

• Anonym (spara)

Jag har köpt Viamax. Bara använt den en gång hittills. Kändes något bättre även om jag är medveten om att det mycket väl kan vara sockerpiller effekt som verklig effekt. Men spelar ju egentligen ingen roll, det viktigaste är väl att det känns bra!

• Anonym (HornDog)

Secret of love köpte jag efter AB´s test som liten kul grej åt frugan. Den gillas här hemma kan jag iaf meddela Ger en lite varm näst intill lätt svidande känsla följt av att området (klitoris och blygdläpper) blir känsligare och hon njuter mer och lättare.

• Anonym

Viamax ska man bara ta en liten klick av. Tuben ser liten ut men den räcker mellan 12-15 ggr. Likaså kan det vara att den inte gör nytta första gången. Man får ge den 3 ggr annars får man ringa och klaga hos Bionordica.

• Anonym (spännande)

Låter spännande med orgasm kräm,, Undrar bara när brukar ni smörja in er med krämen, el. rättare sagt när är det bäst, Innan man börjar med förspelet el. innan man vill ha orgasm.
    Blir man fortare upphetsad om man smörjer in sej innan förspelaet,,,;)

• Soulettes

låter intressant men fungerar det verkligen?

Svar på tråden Orgasmkrämer för kvinnor(aftonbladets test)