• JULIA Alidias mamma

NERVÖS

Hej

nu ska vi få svar på våran utredning om vi kan få barn eller vad som är fel...jag är jättenervös. HJÄLP HJÄLP HJÄLP
    ska göra en spolning på tisdag och sen är det klart.
    Om man skulle få ett negativt besked då funderar jag på att sjukskriva mig ett tag..jag är ganska känslig av mig när det gäller barnönskan och det blir ju tråkigt med ett negativt besked, mina ögon tåras redan nu.
    Jag hoppas dock på ett bra besked!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden NERVÖS
  • smulegumman

jag ska hålla tummarna för dig kram

• JULIA Alidias mamma

tack smulegumman

smulegumman skrev 2007-08-17 18:41:23 följande:
    jag ska hålla tummarna för dig kram
  • toxxt

Lycka till!!

Vet inte vad jag ska säga..

• Bling1975
    Sessan - förstår att du är nervös, men jag tänkte faktiskt som så att det var bättre om de hittade något fel för då kanske det gick att laga men självklart ville jag ha ett "enkelt" fel...

Men jag håller tummarna för att du får det besked du vill ha och att du får bli mamma snart!
    Stitch längtar efter Lilo 4.0
  • Mejas mamma

Håller med Bling1975. Bättre veta vad som är kruxet än att vara oförklarligt barnlös!!

Visst är det en hård smäll oavsett resultat, men det finns hjälp att få. Tar lite tid, men det finns.

Kram och lycka till

• JULIA Alidias mamma

tack alla för uppmuntran...ja vi ser väll hur det går

• Fille Melle

Hur har det gått TS

♥ Fille 041227 ♥
  • JULIA Alidias mamma

hej det har gått bra för mig och min sambo bättre än vad vi väntat oss.. jag hade äl och alla prover och värden var bra! min sambo hade lite sämre sperma men det gjorde väll bara att det tog längre tid...men det känns jättebra nu!!

Skånepåg skrev 2007-09-04 12:01:37 följande:
    Hur har det gått TS
Svar på tråden NERVÖS