• Katja77

När du ska köpa något gott, vad köper du då?

Ja, när du ska köpa hem något extra gott vad köper du då? Jag köper oftast cachewnötter. På sommaren köper jag jordgubbar. Du då? Läsk? Glass? Godis? Chips?

• Svar på tråden När du ska köpa något gott, vad köper du då?
  • Linnéa87

det beror på.. typ lösgodis men jag börjar tröttna på allt vad sånt heter :P min sambo vill ha kräftstjärtar och sega ostbågar hahaha

• Vårkänslor

Ost.. Nån god mat.. Tycker inte om sötsaker..

• glitterkorn

Läsk,jordgubbar och grädde *Mums* Choklad mousse är gott oxå! Listan kan bli lååååång

• Miss Rawhide

Frityrsmet på ICA... så friterar jag bananer och äter med glass och sirap... barnsligt gott och jätteenkelt med färdig smet! Kina-resturangs-efterrätts-känsla!

Eller så en påse chips... det är aldrig fel.

• Nyfiken gul

beror på vad det gäller...

En fredagkväll kan det bli lite extra god mat som inhandlas - kanske lite goda riktiga såser istället för pulversås - kanske lite lyxigare potatissorter att fritera o nån god dryck...

Mitt i veckan kan något gott bli en påse godis...

Glass äter vi i mängder här hemma då maken är barnsligt förtjust i milkshake..

• mermaid

Serranoskinka och Blå Castello. Och till det ett gott rött vin. Det är vår helglyx och faktiskt det jag saknar MEST nu när jag är gravid!

• Tisseltott

Ost såsom brie, ädelost och cambonzola, frukt, nötter, inlagda vitlökar och soltorkade tomater och vin! MUMS!

• Laire

Chips och dipp, oslagbart!

Heta räkor om jag orkar med en kväll av "vad du stinker vitlök" efteråt.

Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
Svar på tråden När du ska köpa något gott, vad köper du då?