Har så ont, tömt en inflammerad atherom. Ska det vara så här sen?
Tror jag blir galen snart, det gör så ont.
Har haft i flera år knölar på mitt huvud och en av dom tömmer sig ibland utan att ställa till bekymmer men igår började den värka och i morse hade värken spridit sig till en fläck som en handflata istorlek och jag börjat svälla lite bakom örat. Ringde Vc och fick träffa en sköterska som stack hål på den och tröck ur en massa äcklig gegga (fet, blod,var och delar av säcken). Hon sa att nu kommer det att lätta på ett tag men det blev bara värre, ringde upp igen och fick komma tillbaka för en ny koll. Men hon trodde att jag hade ont av allt hon tryck och klämt, försökte förklara att jag hade ju ont så här innan om än lite mindre så det kan ju inte bara vara därför. Hon tömde lite till för det hade samlats massa gammalt blod i den och skickade sen hem mig med en flaska alsolsprit och order att hålla sånt mot.
Ska det verkligen vara så här. Ena sidan av huvudet spränger. Lite svullen bakom örat och har en känsla av att det spänner i skinnet på skallen. Det bränner och pirrar i huden och när jag snuddar mot håret så värk/bränner det i hårbotten. Böjer jag huvudet framåt värker det mer.
Har proppat i mig värktabletter idag men det hjälper inte. Tog en panocod för en timma sen men det har en hjälpt ett dugg. Ångrar att jag inte tog 2 på en gång. Jag lär nog inte sova speciellt mycket i natt med. Det gör så ont