• Tygbiten

quality outlet barkarby ???

Ska åka till Stockholm och undrar om det är värt restiden till STOCKHOLM QUALITY OUTLET Barkarby. Ska bo i city.
    Lite nyfiken på att åka dit men samtidigt vet jag inte om det är så bra där ute. kanske bättre att strosa runt i stan istället.
    Vad tor ni som varit där? Jag är mest intresserad av kläder till tonårskillar och tjejkläder 140-150 cl.
    Har ni andra tips var man kan handla till pojkar sm vuxit ur cl. storlekar?

• Svar på tråden quality outlet barkarby ???
  • nyponsoppa

det tar inte så lång tid att åka från city till barkaby, men jag vet inte hur du tar digfrån pendeln till själva outleten, det borde gå bussar.

Jag tycker inte outleten är så jätte rolig...du kan säkert fynda ett par jeans eller något men om du bara är i stockholm under en dag eller två så tycker jag du ska satsa på att shoppa i stockholms innerstad.finns mycket mer där...o snyggare saker också för den delen.

• smurfis75

Ja, det går bussar från pendeln, tar c:a 5 minuter. Håller dock med ovanstående, bättre att gå i stan och shoppa.

Mamma har 2 älsklingar Liam och Texas
  • kikkan79

Glömde säga att under hitta hit står det lite info.

Själv e jag inte så såld på barkarby, men kan tillägga att jag varit där max fem gånger o då varit ute efter baby o barnkläder.

• Tindra Maria Rosanna

Jag var där i sommras och tyckte inte det var så bra, mycket bättre att gå ine i stan och shoppa.

• erika86

Jag tycker inte heller att det är så bra. Det som finns är rätt dyrt ändå coh mkt känns rätt gammalt och otrendigt alternativt att det är konstiga storlekar... Det enda jag verkligen rekomenderar att åka dit för är friluftsprylar. Om du har tänkt lägga ner en hel del pengar på t.ex. en ny skaljacka så kan du verkligen fynda där. Annars njae satsa på stan istället... Själv tyckte jag att det bästa med stället var att ikea var granne :)

• Fru Indosaurie

jag gillar det inte heller, så värt känns det inte.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • abnocto

Man ska nog ha lite tur ochså när man åker dit så de har bättre erbjudanden. JAg köper alltid något när jag åker dit, speciellt i Lindeberg (heter det så?) som ofta har bra priser. Så jag tycker det är värt ett besök

• nadja84

Outleten i Barkarby är ett ställe man måste vara på ofta för att hitta dom riktiga fynden så jag tycker inte det är värt att åka dit. Det är fortfarande så mycket rea i innerstan så ni kan hålla er där istället, tjänar ni både tid och pengar!!

*Dylan 2006-03-25*
Svar på tråden quality outlet barkarby ???