• skåne tjej

Tree från swedese, vad tycker ni om den?

Hejsan!
    jag funderar på att köpa en svart rockhängare från swedese som heter Tree, att ha i hallen.
    Vad tycker ni om den? (finns i mitt galleri om någon inte vet hur den ser ut.)
    Tänkte ha en svart målad stol jämte med ngt snyggt tyg på sitsen. Vår vägg i hallen är gräddvit.
    Dela gärna med er av era hallbilder!

• Svar på tråden Tree från swedese, vad tycker ni om den?
  • LPW

Jag tycker den är jättesnygg, men undrar om den inte är snyggare då det inte hänger några kläder på den...

• Cookiegirl

Jättsnyggt! Ska själv skaffa ett sånt (fast vitt) så fort vi fixat hallen i vårt nya hus. Och jag kommer definitivt använda det som klädhängare, som det är tänkt. Gillar prylar med funktion! Fast bara SNYGGA jackor/mössor/väskor kommer att få hänga där!

• minnapinna

Skitsnygg. Men vad kostar de egentligen? Är nog superlätt att göra en själv.

Nora 15/7 -06
  • lasseliten

Jättesnygg! Vilken är det du ska ha, den på fot eller den som sitter fast i väggen?

• Pshevil

Jättesnygg! Men foten är inte så snygg, därför har vi köpt en vägghängd (vit) variant till vår nya hall.

I wanna be like water if I can, 'cause water doesn't give a damn
  • skåne tjej

Jag ska isåfall köpa en vägghängd. Den andra verkar lite klumpig. Någon som vet om fästen för att sätta den på väggen medföljer? Helst hade hag velat ha en i ek, men de verkar slut.
    De billigaste jag hittat kostar 2580 kr och uppåt.

• Pshevil

Har hittat det för 2300 kr här och beställt, hoppas att det kommer att funka bra.

• lasseliten

Jag skulle nog ha satsat på en vit el svart...

• Pshevil

Jag tror/hoppas att fästena medföljer! Det har jag inte ens tänkt på!

• skåne tjej

Om det är den stora vita du beställt så är ju den tyvärr slut på lagret. Ser nu att även den svarta jag vill ha är slut.

Pshevil skrev 2007-08-18 22:32:03 följande:
    Har hittat det för 2300 kr här och beställt, hoppas att det kommer att funka bra.
    www.flemingolsson.se
    Är det ngn som har bilder på dem att dela med sig av? Alltså hur de ser ut hemma hos dig?
  • Pshevil

Mm, fast vi beställde innan det stod slut på lagret. Är ju ingen garanti dock...

• h04

Vi ska få våran snart! Vit på vägg

Så¨å fin

• vitguld

De är jättefina! Swedese ligger ungefär där jag bor så jag är redan lite Swedese "skadad" älskar deras möbler :) Swedeses produkter säljs ju utav en mängd olika återförsäljare så ni som har problem med att de är slut på lagret, beställ någon annanstans. Jag tror att det finns en lita på återförsäljare åp Swedeses hemsida!

• ängeln83

Även jag bor där Swedese ligger
    Försöker övertala sambon att köpa ett tree, meeen, han har svårt att förstå det höga priset till nåt han påstår kunna göra själv
    Är även såld på deras Lamino stolar, sitter och funderar på vilken vi ska köpa.

¤¤¤Liam 070317¤¤¤
Svar på tråden Tree från swedese, vad tycker ni om den?