• Ms Ellie

en dag gammal ersättning OROLIG, snabbt svar tack

ahhh min sambo har gett vår 5 månaders ersättning som var 24 timar gammal.... och stått ute ... den hade rullat in under sängen coh precis innan jag gick ut med hunden så hittade jag den och ställde den bara på diskbänken, när jag gått ut vaknade lilleman och min sambo tog flaskan som han trodde jag gjort i ordning ifall han skulle vakna..... ojojojoj
    kommer han bli dålig nu? han drack kanske 20-30 ml ... och somnade om igen för en dryg timme sen

• Svar på tråden en dag gammal ersättning OROLIG, snabbt svar tack
  • TerrorMorsan

det märks om han spyr det eller inte

här ska det stå något fyndigt och klokt så alla ser
  • SofiaD

Gjort är gjort och förhoppningsvis är det ingen fara!

♥♥♥Mina barn - mitt allt! Nu är han här!♥♥♥
  • Ms Ellie

jaha bara vänta och se.....

• yava

Utav egen erfarenhet så borde det vara lugnt. Samma sak hände oss med vårat första barn. Men som sagt kräks han så kräks han.
    Barn har annars en unik förmåga att känna vad som är gammalt och vad som inte är det. Vissa säger att äter barnet är maten inte dålig.
    Hoppas det går bra!
    //yava

• Ms Ellie

tack för ett bra svar, jag känner mig lite lättad, han vaknade till nu precis men somnade om när vi stoppade in nappen :)

• Jontefjonte

säkert ingen fara. ta det lugnt. värsta som kan hända är väl en spya och lite magknip.

• strawberryicecream

Gör det till en vana att ALLTID hälla ut överbliven ersättning och skölja ur flaskan så kommer det aldrig att hända igen :D

• Sussela

Jag tror inte det är nån fara.. speciellt inte när han bara drack så lite heller..
    Kan ju va lätt hänt tyvärr 

Vår älskade lilla Nellie är äntligen här!
  • shqiperi82

Hur har det gått med din lille pojk? Mådde han dåligt av ersättningen?

Svar på tråden en dag gammal ersättning OROLIG, snabbt svar tack