• AstraTrillian

Stor rislampa till taket, var finns det??

Letar med ljus och lykta (ha ha) efter en stor vit vanlig rislampa (fast alltså större än ikeas standard) att hänga i taket. Gärna på webben eller i Stockholm. Nån som har nåt bra tips?

• Svar på tråden Stor rislampa till taket, var finns det??
  • Maadeleine

Haha större än ikeas

• AstraTrillian
    Maadeleine skrev 2007-08-18 22:08:43 följande:
    Haha större än ikeas
    Nä, men nu var jag inne och kollade nogrannt på ikea och de hade ju 60 cm i diametern. När jag handlade sist fast bara typ 40-45 cm. Så det var större än jag trodde *vimsig*
  • Dino78

Kollade i Jotex-katalogen idag och dom hade nåt liknande. Vet dock inte storlek men du hittar den säkert på deras hemsida om det är nåt att ha. Borde väl vara www.jotex.se kankse?

DIF i själ och hjärta
  • Snossan

Vi har en stor stor...men vet inte vad affären heter. Bor du i Sthlm?

• AstraTrillian

Dino78: Tack, hittade tyvärr bara skumma spetsbollar (??) på hemsidan.

Snossan: Ja, har du en adress till en butik med stora stora blir jag glad

• Matilda86

Vi har oxå en stooooooor lampa...köpt på Cervera!

Ester är mitt lilla monster...världens sötaste monster=)
  • Jen nifer

jag har den störta från ikea

Nu är våran prinsessa här
  • Snossan

Hm du vet pub haha ja det vet du ju.. under John Wall ligger en lampaffär om jag minns rätt där har du en stor boll

• itchie

På Bolagret såg jag riktigt stora rislampor idag. Fanns både vita och svarta. Bolagret ligger i Ringens köpcentrum vid Skanstull. Har mycket annat fint också!!!

• filurar

"Household" har enorma rislampor, men de kanske bara finns i Uppsala.

• LPW

Toppen- lampan från Bolagret verkade ju finnas som 80 cm i diameter! Vi vill ha en "Random Light" i vårt vardagsrum och vill prova att hänga upp en rislampa först så att vi kan se om storleken passar, men har inte hittat någon i rätt storlek förrän nu .

• AstraTrillian

LPW: Blev också jätteglad Har letat som en galning (nja, iallafall lite) efter en riktigt stor rislampa.

Svar på tråden Stor rislampa till taket, var finns det??