• Anonym (GrodanBoll)

Svullen som f*n i ansiktet

Min vänstra ansiktshalva är dunder svullen, synen störs pga svullnade...

Och jag som har och ska få främmande idag...

Jag är extremt tandläkarrädd och svullnaden beror på att jag har en vargång i överkäken... Det gör lite ont men jag störs mer av svullnaden än vad det ont då...

Jag har kåvepenin hemma och börlade äta det igår på dagen och förhoppningsvis går svullnaden ner under dagen....

Kul!! Men samtidigt vet jag att jag får skylla mig själv men att gå till tandläkaren är för övermäktigt!

• Svar på tråden Svullen som f*n i ansiktet
  • Wilowa

Be att få komma till en tandläkare som har lustgas! Sedan tror jag att det finns speciella kliniker som är speciellt till för de med tandläkarskräck!

29 augusti öppnar IKEA i Karlstad!
  • Anonym (GrodanBoll)

Jag klarar inte av lustgas men skulle vilja bli sövd...

Eller lugnande, vanlig bedövning hjälper inte på mig. Dom kan ge mig 4-5 sprutor och det tar inte... Och det hjälper ju inte mot oron heller...

Jag ska ringa tandläkaren imorgon och be om att få en remiss till special klinik för tandläkare.. Men det kan ta flera månader har jag hört...

• Fiaflopp

JAg har enorm skräck för tandis,det lovar jag MEN,om du väljer att få lugnande så ska du säga till att du behöver MYCKET,jag tar heller inte åt mig av dessa piller men jag lovar att efter så pass mycket lugnande så klarade tom JAG av det!!

Annars KAN man bli sövd fast man får betala själv...

• Anonym (GrodanBoll)

Fiaflopp:

Tack för tipset...

• Fiaflopp

Du måste SÄGA högt att du behöer mycket lungande...

Svar på tråden Svullen som f*n i ansiktet