fuerteventura m solresor
ngn som rest t fuerteventura jandia m solresor? e d bra där?? vill veta allt!
ngn som rest t fuerteventura jandia m solresor? e d bra där?? vill veta allt!
Hej.
Vi åkte med solresor till jandia i december 06 och jag har rest väldigt mycket, detta var en av mina sämsta resor. Hotellet var det inget fel på, det var fint. Vi hade all inclusive men maten på hotellet var väl inte någon höjdare. Vi hade otur med vädret det var inte mycket sol. Det värsta var väl att det ständigt blåste, det är tydligen känt som vindsurfarnas paradis så stranden var inget att tänka på med dess höga vågor när man har med barn. Själva "stan" var inget mysigt alls, det kändes som om det var under uppbyggnad, halv tomma köpcentrum, inga mysiga resturanger. Då tyckte jag tenneriffa var mycket bättre
När vi kom hem från resan så alla vi pratade med som hade varit på furtuventura höll med om att det ständigt blåste och att de aldrig åker dit igen,jag önskade nån hade berättat det för oss innan vi åkte. Att åka med solresor var inga problem alls utan det var stället vi var missnöjda med.
låter inte bra... när på året åkte ni? vilket hotell?
Hotell Barcelo jandia Playa och vi åkte i början av december. Om man ska åka till Furtuventura så tror jag att Corralejo är bättre.
jag har också varit på Fuertoventura, februari månad - 02
Det var den värsta semester i mitt liv. har rest över hela världen, men aldrig mer att jag åker dit igen.
Det var kallt på kvällarna, full orkan. Det är bokstavligen vindsurfarnas paradis.
Finns mnga andra ställen på kanarieöarna som är betydligt bättre...
Vi var i Corralejo, på spahotell. Jag instämmer i att det blåser mycket. Vi hade tur som var på ett underbart hotell, med en skyddad innergård, och stort spa. Så för oss var resan klockren.