• flugsvamp

svårt att få Tjej sex!

Jag är Bi & detstår jag för , gillar inte att vara anonym!

Men varför ä det så svårt att få tjej sex?? 

Jag älskar tjej sex..

Serkas Mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-26 14:32:32:
    Medlemar som tycker det är irriterande/oacceptabelt att man pratar om saker som har med bisexualitet & ja Homosexualitet att göra bör inte ta sig tid att skriva ett meddelande ens..
  • Svar på tråden svårt att få Tjej sex!
  • Anonym

Du har väl sökt på fel ställen??

Men är du inte sambo/gift? Har ni ett "öppet" förhållande?

• flugsvamp
    Anonym skrev 2007-08-19 17:53:09 följande:
    Du har väl sökt på fel ställen??Men är du inte sambo/gift? Har ni ett "öppet" förhållande?
    Ja jag har ett öppet förhållande *asg* Nee men allvarligt nu , min man struntar i om jag är med tjejer , bara jag håller mig borta från män Låter rätt visst tycker jag!

Har du några bra tips där man kan söka då , som inte är fel ställen
    Serkas Mamma
  • Anonym (hmmm)

Tja, jag har samma problem som du så jag kan inte direkt svara. Dessutom är jag blyg vilket inte du verkar vara. De ställen som finns på nätet är väl BC och QX. På BC så känns det väldigt oseriöst och dessutom en massa killar som låtsas vara kvinnor. På QX räknas man ofta som lägre stående varelse, dels om man är novis och oerfaren på tjejsex och dels som BI, vilket många tar som feghet. Att man inte vågar erkänna att man egentligen är homosexuell. Kanske bara som jag fått för mig men jag har i alla fall ingen framgång på något av ställena.

• Dorian Ertymexx

När biklubben Honug drar igång igen, ska jag försöka komma ihåg att skicka ett pip till dig. Det har hittills varit ett väldigt bra och avslappnat ställe (eller klubb, ska jag säga). Brukar hänga där fast jag är straight. :)

Du är för övrigt inte ensam om att ha svårt med kvinnor, känner flera tjejer som tycker att andra tjejer är jäääkligt svåra. :/

• Anonym (okej)

Varför skulle det vara annorlunda om du hade sex med tjejer, men inte med killar? Jag förstår verkligen inte den tankegången!

050916 skrev 2007-08-19 18:26:39 följande:
    Ja jag har ett öppet förhållande *asg* Nee men allvarligt nu , min man struntar i om jag är med tjejer , bara jag håller mig borta från män Låter rätt visst tycker jag!Har du några bra tips där man kan söka då , som inte är fel ställen
  • Häxan Jia
    Dorian Ertymexx skrev 2007-08-19 19:33:37 följande:
    När biklubben Honug drar igång igen, ska jag försöka komma ihåg att skicka ett pip till dig. Det har hittills varit ett väldigt bra och avslappnat ställe (eller klubb, ska jag säga). Brukar hänga där fast jag är straight. :)Du är för övrigt inte ensam om att ha svårt med kvinnor, känner flera tjejer som tycker att andra tjejer är jäääkligt svåra. :/
    Glöm inte länka dit sen då.

Ja de är svårt att hitta tjejer eller nåja man kan ju hitta dom men de verkar svårt att få till det.

Nu ligger jag väl knappast på topp ett som alternativ för just tjejesex, inte nu för tiden.. Men innan denna tiden så tyckte jag de var svårt ändå... Man kan sitta här inne i x antal tjejsex trådar som alla verkar balla ur och inte leda någon vart.

*trist*
    KAN SJÄLV, FÖR ATT JAG MÅSTE!!!!!!!!!!! Överlevnadinstinkt!
  • Dorian Ertymexx

Häxan Jia skrev 2007-08-19 23:47:55 följande:

Glöm inte länka dit sen då.Ja de är svårt att hitta tjejer eller nåja man kan ju hitta dom men de verkar svårt att få till det.Nu ligger jag väl knappast på topp ett som alternativ för just tjejesex, inte nu för tiden.. Men innan denna tiden så tyckte jag de var svårt ändå... Man kan sitta här inne i x antal tjejsex trådar som alla verkar balla ur och inte leda någon vart.*trist*
    Vad är det med alla och länkar??? *frustrerad efter otaliga nätgräl då motsidan hela tiden gnölat över länkar*

Det är en klubb, alltså en uteklubb, partyklubb, gå ut och ta en öl och stuffa-klubb, inte en nätklubb. ;)
  • Anonym (2 gånger)

jag har haft tjejsex 2 gånger, då med samma tjej. inte nykter då tyvärr, de bara blev så. trevligt var de, men fruktansvärt pirrigt.
    brukar hångla ganska mycke med tjejer å så, å de tycker min karl är helt ok, men inte att ja hånglar med killar.måste hålla med om att ja undrarvad de är för skillnad

• Häxan Jia
    Dorian Ertymexx skrev 2007-08-20 02:23:40 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-08-19 23:47:55 följande: Vad är det med alla och länkar??? *frustrerad efter otaliga nätgräl då motsidan hela tiden gnölat över länkar*Det är en klubb, alltså en uteklubb, partyklubb, gå ut och ta en öl och stuffa-klubb, inte en nätklubb. ;)
    Aha, då får du väl hysta in öppet tiderna då
    KAN SJÄLV, FÖR ATT JAG MÅSTE!!!!!!!!!!! Överlevnadinstinkt!
  • Dorian Ertymexx

Anonym (2 gånger) skrev 2007-08-20 08:40:47 följande:

jag har haft tjejsex 2 gånger, då med samma tjej. inte nykter då tyvärr, de bara blev så. trevligt var de, men fruktansvärt pirrigt.brukar hångla ganska mycke med tjejer å så, å de tycker min karl är helt ok, men inte att ja hånglar med killar.måste hålla med om att ja undrarvad de är för skillnad
    Antar att det har en massa att göra med myter och normer, att tjejsex är något roligt och lustfyllt (och något som inte hotar mannens position) medan andra karlar kan få honom att känna sig hotad och sätta honom på skam. Nå't sånt.
Svar på tråden svårt att få Tjej sex!