• Anonym

Magen i vägen för rakning av underliv

Jag är i v 25 och magen växer men jag har ett jättestort problem och de är rakningen vid bikinilinjen och underlivet... För mig är de en stor grej för att känna mig fräcsh. Detta för min egen skull. Hur gör man för att inte skära sig med rakhyveln som jag nu lyckats med flera gånger... Kan ju be min sambo raka mig men vill gärna göra de själv. SNÄLLA HJÄLP NÅGON - HUR GÖR MAN?

• Svar på tråden Magen i vägen för rakning av underliv
  • Anonym (lika)

Hahahahahahahaha

Det är den för mig med
    men nuförtiden hjälper min man mig Senast igårkväll, en mysig stund tillsammans

• Anonym (:-D)

mina make fick hjälpa mig.. så fråga han, min make tyckte detta var jätetmysigt

• logg81

Använd en spegel så ser du iaf vad du gör... hi hi hi

• Mircala

Vänta bara tills du är i vecka 35 och uppåt, då har nog kalhygget vuxit till gammelskog :)

• Anonym (lika)

Jag igen,

Men jag la mig på sängen också och då fungerade det riktigt bra. Det kan du ju testa om du vill göra det själv

• Anonym (Mammax2)

sambon har (till hans stora förtjusning) fått göra det andra havlan av bägge graviditeterna...själv kunde jag ju bara ligga och må gott då

• Anonym

Jag är i v 39, och jag brukar lägga mig i badet och raka mig, då går det ganska bra

• lindaha

jag känner efter med händerna o kör på känslan ;) Sen kollar jag hur de blev med spegeln efteråt :D

• Anonym (trigger)

sitt på huk med särade ben. då får du tagit det under.. Bikinilinjen får du fixat om du "drar" lite i magen å ser ner från sidan.. öhh.. konstig förklaring men det fuknar men det tar bara lite längre tid än vad det brukar..

Rakar du med lödder e det bra med spegel.. Tar du det i duschen så är ju inte spegeln till mycket hjälp..

Lycka till!

• Anonym (för stor)

Det är samma här... Men sambon hjälper gärna mig... Jag vågar inte göra det själv, tänkte göra det själv mha en spegel men jag vågar inte hehe... Säg till din sambo bara, han hjälper dej säkert....

• BHJE

Lättast är ju att du ber din sambo så slipper du få ont i ryggen samt riskera att du skär dig.
    Jag för min del använder mig av Veet och det funkade bra med gigantmage också

• Anonym (****)

Det gör min man alltid åt mig- gravid eller inte. Han tycker det är jättemysigt o roligt. Det blir snyggare med.
    Man får ju såklart inte vara blyg

• Anonym

måste du kolla när du rakar dej?
    du vet väl hur du ser ut eller?
    bara stå i duschen med ena benet upp på en pall o så raka o känn med andra handen vart du är. så måste inte se.
    jag gjorde så ända in till 4 tim innan jag åkte in till förlossningen.. och jag är INTE vig haha

• Anonym

man kan ju inte skära sig. så bara kör på.

• Oleander

Ha ha, det här är den gulligaste tråden jag stött på på länge. Känner stort för dig Ts.
    Varför vill du inte att sambon skall göra det?
    Här hemma har det varit makens "jobb" ända från start. Han tycker det är skitroligt o mysigt att få bestämma frisyren.
    För övrigt så håller jag med de som säger: gå på känslan, man måste inte se vad man gör alltid, särskilt inte när det gäller rakning

Svar på tråden Magen i vägen för rakning av underliv