• minbebis76

Är grissnoppar skruvade?

Har precis kommit hem från en middag där vi kom in på en lite annorlunda diskution. Vi tjejer tycks oss veta att manliga grisars kön är skruvade/tvinnade. Killarna garvade åt oss och trodde inte vi var kloka.
    Nu står pengar på spel och jag behöver er hjälp, någon som vet och ev kan tipsa om en sida där man kan läsa om detta?

• Svar på tråden Är grissnoppar skruvade?
  • Gutegirl

Googla?

Krama Suri i hennes GB, allihop!
  • minbebis76

Har gjort det hur länge som helst men hittar inget som passar så jag tänkte om någon visste.

• Nurran

Ja, han grisar (galtar) har tvinnade penisiar. ser nästan ut som navelsträngen.. vet med egen erfarenhet av lantbruk!

• minbebis76

Åh, tack Nurran! Nu har jag precis tjänat in en extra slant

• Fru Humla

aa sjukt intressant*haha*
    men nurran hur stor ärd en då...har aldrig vetat att jag var så intresserad av grissnoppar*s*

• Gutegirl
    Fru Humla skrev 2007-08-19 23:19:26 följande:
    aa sjukt intressant*haha*men nurran hur stor ärd en då...har aldrig vetat att jag var så intresserad av grissnoppar*s*
    Kolla länken jag postade.
    Krama Suri i hennes GB, allihop!
  • Fru Humla

jo jag gjorde ju det men på bilden är den väl inne i kroppen å så hissar de ut den som hästar gör...lite svårt med proportionerna på bilden*hehe*

• Nurran

jadu, jag blev faktiskt lite chockad och äcklad när jag så det första gången.. visserligen var det en stor galt men kan tippa på att den e ca 50 cm lång... skruvad, smal lite blåaktig. När man seminerar suggan så andvänder man en 50 cm långt rör som förs in, för deras livmoder ligger långt in. Tror att även galtens "pille" måste va så pass lång för att kunna befrukta henne. Fick ni lite fakta..

• Fru Humla

aa men shiiit*asg*
    min man undrar just varför jag garvar*moohahhaa*
    tacktack nurran...nu har jag fått lite info som jag inte visste att jag behövde*tss*

• Nurran

Haha.. ja man måste va nyfiken o fråga annars så får man  ju inget veta!

• minbebis76

Precis. Känns himla skönt att kunna avlägga en rapport nu och faktiskt kunna visa att vi inte är helt galna. Undrar man måste man fråga
    Men shit, 50 cm!

• Libellula

Dessutom är suggorna vänstergängade då för att passa med galtens drule!

Svar på tråden Är grissnoppar skruvade?