vilka bilar är "V70" storlek
vill köpa "ny" bil. har en Volvo 850 och gillar den storleken, men Volvo är så dyra, vet nån nån annan bil i samma storleksklass som är billigare? ( har en skoda Fabia oxå, men den är lite liten att åka till IKEA med..)
vill köpa "ny" bil. har en Volvo 850 och gillar den storleken, men Volvo är så dyra, vet nån nån annan bil i samma storleksklass som är billigare? ( har en skoda Fabia oxå, men den är lite liten att åka till IKEA med..)
Ford mondeo
Citroen C5
om vi nu bara ska ta bilar som är lika storleksmässigt och dessutom billigare.
Jag hänger med i tråden, har en låååång sambo som sitter bra i en v70.
Opel Vectra kombi och Opel Signum är större.
Ford Mondeo är större.
Ford Focus kombi, Skoda Octavia kombi och Peugeot 307 kombi är en storlek mindre men har nästan lika stort bagageutrymme.
Citroën C5 kombi är också stor.
tänkte precis skriva desamma som föregående, mondeo och c5 är större än v70, men de ligger bättre i pris.
Är det verkligen sån skillnad mellan mondeo kombi och mondeo kombi-coupé?
Mina föräldrar hade en kombi-coupé (vete fan om jag stavar rätt ) och den var ju jätteliten !
I alla fall för sambon min.
aud S4 avant en en kanonbil, billig och en dröm att åka och köra... mycket fins omkörningsegenskaper..
Vi har en VW passat, och den är jättebra storlek tycker jag! Inga problem med barnvagn eller IKEA-shopping! =) Var också inne på en V70 innan, men hittade den här till ett mycket bättre pris.