• Anonym

Kramsjuk!

Jag är väldigt kramsjuk utav mig. Vill att min kille ska krama/hålla om mig om vi ligger och kollar på film el likn, tycker om att få en kram och en puss ibland. Gillar uppmärksamhet!
    Är det fel på mig?
    Min kille kan lika gärna vara utan allt detta, förutom då han vi knulla, då kan han vara hur go som helst! why?

• Svar på tråden Kramsjuk!
  • Anonym (Lesslie)

Kan ju vara så enkelt att han inte är den kelsjuka sorten, det behöver inte betyda att han inte älskar dig.
    Han kanske behöver sitt egna utrymme.
    Men om han hela tiden stöter bort dig kanske det är något i relationen som är fel.
    Det är inget fel på dig.

• Anonym (samma båt)

Förstår dig!
    Min sambo är precis likadan

• Anonym
    Anonym (Lesslie) skrev 2007-08-20 11:26:10 följande:
    Kan ju vara så enkelt att han inte är den kelsjuka sorten, det behöver inte betyda att han inte älskar dig. Han kanske behöver sitt egna utrymme.Men om han hela tiden stöter bort dig kanske det är något i relationen som är fel. Det är inget fel på dig.
    Jag brukar fråga honom om han inte tycker om att kramas, jorå det gör han, har han svarat då. Men kramar inte jag honom så blir det inget kramandes alls.
    Jag har också frågat varför han inte vill krama mig om han nu tycker om det.
    Ja vet itne säger han då.. Jag kommer inte ihåg.
    Vi har inte ens varit tillsammans i ett år ännu heller...

Det känns som om han inte älskar mig ibland heller, fastän han säger att han gör det. Men bråkar vi eller jag blir ledsen över nått som jag tycker han har gjort fel, då bryr han sig itne. Han säger då att "han stänger av" och vaddå stänga av?
    Om h*n som h*n älskar så mycket är ledsen, varför bryr man sig itne då?
  • Anonym (Lesslie)

Det låter som att han har problem med sitt känsloliv.
    Eller så är det problem i ert förhållande, det kan ju omöjligt jag veta.
    Mitt enda råd är att känna efter hur du vill ha det.
    Du är inte nöjd med ert förhållande på alla sätt.
    Men hur du vill gå vidare, med ert förhållande och det här problemet, det vet ju bara du.
    Stor kram, lycka till.

Svar på tråden Kramsjuk!