• IddeGirl

Så arg på Libero klubben!

I början av juni skickade jag in min ihopsamlade märken. De var 2400 poäng om jag inte mins fel. PÅ deras sida står att de tar ca 2 veckor innan poäängen kommer in men jag har fortfarande inge poäng på mitt konto. För 2-3 veckor sen skickade jag ett mail och frågade om nått hade blivit fel eller om brevet inte kommit fram. Men jag har fortfarande inte fått nåttt svar Skrikandes Fy va jag tycker de är dåligt. Synd att de är dom ända blöjorna vi gillar annars hade jag genast bytt!

• Svar på tråden Så arg på Libero klubben!
  • ressiwresseB

men herrejösses lugna dig.

Det är faktiskt sommar och många företag drar ner på besättningen pga att alla vill ha semester när det är sommar.

De behandlar ditt ärende när de gör det. Eller kanske du borde åka till deras kontor med vapen i högsta hugg och kräva att de kollar på dina poäng NU MED DETSAMMA..... bara för att du är SÅÅÅÅÅ speciell.

• Blå Flygare

Maila dem igen, det ska inte ta så lång tid. SKickade in mina i juli, och de var inne veckan efter när jag kollade (för första gången) Men det var svårt att hitta dem, onödigt svårmanövrerad sida.

• IddeGirl
    ressiwresseB skrev 2007-08-20 12:07:14 följande:
    men herrejösses lugna dig.Det är faktiskt sommar och många företag drar ner på besättningen pga att alla vill ha semester när det är sommar.De behandlar ditt ärende när de gör det. Eller kanske du borde åka till deras kontor med vapen i högsta hugg och kräva att de kollar på dina poäng NU MED DETSAMMA..... bara för att du är SÅÅÅÅÅ speciell.
    ja att jag inte har tänkt på de. Ska genast bege mig dit med både pistol och slagträ och banka vett i dom j*larna.
    Blå Flygare skrev 2007-08-20 12:09:55 följande:
    Maila dem igen, det ska inte ta så lång tid. SKickade in mina i juli, och de var inne veckan efter när jag kollade (för första gången) Men det var svårt att hitta dem, onödigt svårmanövrerad sida.
    Jag gick in för att titta igen nu men nu står de helt plötsligt att jag inte ens är medlem i klubber.... Förstår ingenting!
  • annikandy

Jag råkade ut för samma sak och jag va och skit sur på dom. Jag skickade in 105 märken. Jag ringde 3 gånger och mejlade 2 gånger, tredje gången jag ringde satte dom in mina märken, men mitt brev verkar ha kommit bort. Men ring du så kanske dom sätter in dina oxå.

• jassikan

Prova med att skicka ett till mail.
    Även mail kan det bli fel med i bland. Det händer att mail får något fel och därmed inte går att läsa. Visserligen väldigt väldigt ovanligt, men det händer.
    Kan bero på flera tekniska saker, ngt. tillfälligt fel på de olika servrar som hanterar mailen eller liknande.

• Prinsessorna

Har samma problem. Skickade in 58 st märken för snart 2 månader sedan. Har skickat 2 mail. Det senaste mailet skickade jag med ett läskvitto och ingenting har hänt. Ibland kommer jag inte in så jag kan kolla om mina poäng kommit in eftersom den vill att jag ska vara medlem fast jag har loggat in och allt.

Så du är inte ensam.

Mvh Jenny

• solstraalen

När man ska "handla" med sina blöjmärken, är de märken på bara små blöjor eller kan man använda märken från större barnets blöjor oxå?

Hur många behöver man för att få någon riktigt bra grej?

Mamma till Anton 9910-,Saga 0512- och Josef 0706-
  • mamma me tre

jag har mailat libero FLERA ggr men aldrig fått svar! skit dåligt, nu köper jag inte deras blöjor längre......

• Erika

Samma här. Jag har vart medlem länge men nu när jag loggar in står det att jag inte kan gå till poängshoppenm för jag måste vara ,medlem o sen när jag försöker bli det (igen) så går det inte, det står bara kontakta konsumentkontakt. Jag har mailat två gånger o inte fått svar, ringt flera gånger men inget svar.

Jag skickade in 60 märken i juni....har ingen aning om ifall de har registrerats!

• Maja K

varför ringer ni inte? mail är ju långsamt.

Svar på tråden Så arg på Libero klubben!