*har blivit förkyld o har så ont i huvudet.
har blivit förkyld o har så ont i huvudet. Tog en alvedon igår och skulle verkligen behöva en nu. Vågar man äta alvedon när man är gravid? det är väl bara ipren amn inte får äta?*har för mej*
har blivit förkyld o har så ont i huvudet. Tog en alvedon igår och skulle verkligen behöva en nu. Vågar man äta alvedon när man är gravid? det är väl bara ipren amn inte får äta?*har för mej*
*puff*
Du får äta alvedon. De rekommenderar faktiskt brusalvedon som de bästa,,o den är bra. Jag har väldigt mycket migrän o "vanlig" huvudvärk o till mig har bm sagt att jag ska ta två brusalvedon.
Förresten,,jag är i v 33
Ja alvedon är helt okej.Jag har myom så vissa tider är jag mycket beroende av att få smärtstillande.Ingen höjare och då är alvedon det enda jag får äta
tack!!! då skall jag ta en...man är ju så jäkla nojig när man e gravid men man kan ju inte gå o ha ont hela tiden!! tack
Alla värktabletter som innehåller paracetamol får du ta (t ex alvedon, curadon, panodil). Däremot ska man inte ta mediciner med ibuprofen t ex ipren, ibumetin... Så ta du en alvedon om du behöver. :)
Alvedon är helt ok under hela gravíditeten. Du kan ta lika många om dagen som du skulle gjort om du inte var gravid och du kan äta i flera dagar (upp till en månad).