• zasata

Problem med comviq! vad ska jag byta till?

Är det bara jag som har problem med comviq?!

skickar jag medelande till annan opratör, eller mms så kommer dom nästan aldrig fram. + att varje gång det försöker skickas utan att skickas kostar det mig pengar.
    upptäckte nu igen att ett kort jag försökte skicka för nån timma sen inte kommit fram men kostat mig 30kr!
    jag har mailat comviq en gång för ca 2veckor se, då dom sa att dom hade problem då.
    varför är det fortfarande så här då?!

jag har funderat på att byta till tex telenor, men har läst så mkt skit om dom i tidningarna det senaste.

jag gillar comviq kontat kompis priserna.

vad finns det för alternativ?
    är det bara hos mig det gör så här?

• Svar på tråden Problem med comviq! vad ska jag byta till?
  • zasata

är det inte väldigt dyrt att ringa till andra då?

• Pysselgalningen

JAg hade själv problem och bytte till Telia. Då vet man iaf vad man har att göra med

• Tifastar

Jag har halebop och alla jag känner med nästan. Vi ringer i princip gratis till varandra. Funkar väl typ samma som comviq kompis?

• Siili

Jag hade det problemet i vintras, men det var bara om jag försökte skicka sms till folk som hade Telenor. Alla andra gick det bra att skicka till. Nu har det inte krånglat på länge.

• zasata

okej.. konstigt att mitt kronglar än..

Siili skrev 2007-08-21 13:57:29 följande:
    Jag hade det problemet i vintras, men det var bara om jag försökte skicka sms till folk som hade Telenor. Alla andra gick det bra att skicka till. Nu har det inte krånglat på länge.
  • Siili

Det var så lite då och då faktiskt under hela förra hösten, men under vintern var det värst. Sedan var det så nåt år tidigare också. Fast nu fungerar det bra - än så länge iaf.

Jag tycker också att det är så ruttet att pengar dras och sedan får man upp sändfel.

• zasata

ja jag med! även om det "bara" skulle vara 1-2kr per dag så är så j*vla ruttet..
    har mailat dom nu igen..
    det jobbiga är ju att nästan alla jag känner har comviq, och inte detta problemet, några har telenor och en telia tror jag.

Siili skrev 2007-08-21 14:25:32 följande:
    Det var så lite då och då faktiskt under hela förra hösten, men under vintern var det värst. Sedan var det så nåt år tidigare också. Fast nu fungerar det bra - än så länge iaf.Jag tycker också att det är så ruttet att pengar dras och sedan får man upp sändfel.
  • Sarah Wikström

Halebop, går över telias nät, men är mkt billigare än telia.. =)

• MissLilo

välj inte telenor..mycket skit. HAr dte och jag blir frlkopplad varje dag! sms kommer inte fram förran 2 timmae efter att de skickat osv.

hade telia innan o den var super. enda negativa var priset då ...men var värt det!

Svar på tråden Problem med comviq! vad ska jag byta till?