• Anonym (tappad?)

Livmodertapp, Öm!

Om man är gravid, kan livmodertappen vara ÖM då?
    Kände på den för en liten stund sen o efter det blev jag helt öm o fick ont i magen..
    Nån som vet såhär mitt i natten? annars kommer jag fan inte kunna somna!

• Svar på tråden Livmodertapp, Öm!
  • Lundby87

Vid äl ja men vid grav ingen aning. Men ta det försiktigt så du inte skadar tappen med ev vassa naglar.

• bedasplace

Fattar inte varför kvinnor ska fingra på livmodertappen för?Varför?????????
    Låt bli det där.Så klart blir den öm om du är och tar på den!

• Anonym (tappad?)
    bedasplace skrev 2007-08-21 02:17:27 följande:
    Fattar inte varför kvinnor ska fingra på livmodertappen för?Varför?????????Låt bli det där.Så klart blir den öm om du är och tar på den!
    men ville bara känna på den hur den känns, har aldrig gjort innan, o jag kände nu bara tills jag hittade den och det var inte lång stund.
    Kändes typ som det gör när BM känner på den.
    Molar till så sitter de kvar en stund..
  • Anonym

Ja,,är man där och pillar själv så ska man nog vara öm...Kan ej heller förstå varför man ska vara därinne och pilla när man riskerar att föra in bakterier etc..Nä, överlåt det till bm eller läkare istället för hemmapul.

• Anonym (tappad?)
    Anonym skrev 2007-08-21 12:27:08 följande:
    Ja,,är man där och pillar själv så ska man nog vara öm...Kan ej heller förstå varför man ska vara därinne och pilla när man riskerar att föra in bakterier etc..Nä, överlåt det till bm eller läkare istället för hemmapul.
    eh, var ju inte det jag undrade då.
    men skit samma.
    Låter som jag är där o gräver jämt, har hänt 1 enda gång.
    Därav jag undrade.

Förresten kommer det väl in massa skit där isf när man har sex med?
  • Anonym

Inte för mig...får ej ha sex nu under graviditeten pga just infektionsrisk...

Svar på tråden Livmodertapp, Öm!