Skötbord till badkar. Bra-dåligt?
Är det någon som har skötbordet babycare som man ska ställa på badkaret?
Funkar det bra?
Vi tänkte inhandla ett sådant idag men jag vill veta fall det är bra och vad som är dåligt med det...
Är det någon som har skötbordet babycare som man ska ställa på badkaret?
Funkar det bra?
Vi tänkte inhandla ett sådant idag men jag vill veta fall det är bra och vad som är dåligt med det...
Ingen som har det??
Puffar
Puff puff
Jag har haft skötbord till badkaret och jag tyckte att det funkade jättebra. Kommer inte ihåg märket. Det bästa är väl om man kan ha ett sånt som man kan fälla upp när man ska bada.
Nu har jag ett hörnbadkar som inga (vad jag vet) skötbord passar till, annars skulle jag helt klart valt ett sånt.
Jag har har ett sånt skötbord på mitt badkar, det enda som jag tycker är jobbigt är att lyfta ner det varje gång man ska duscah, skulle jag köpa ett ny så skulle jag satsa på ett som man kan fälla ihop istället
Oki! Då ska vi nog inhandla ett sådant idag.
Man spar in mkt pengar på bara våtservetter,,,,, Måste bara få reda på hur mycket vikt de håller för oxå.
Har en två åring som ska ligga på det oxå,,,
Nu har vi inte ett av märket babycare, utan TvättBjörne Classic.
Det är verkligen toppenbra och vi har valt ett som går enkelt att fälla upp mot väggen då man duschar osv och på så sätt slipper man bära ner det varje gång.
Kolla på tvattbjorne.com
Vi har också Tvättbjörne classic och är supernöjda!!!!
det behöver man bara lyfta bort om man ska bada och behöver hela badkaret. men när barnet badar exempelvis så kan man bara skjuta det mot ena sidan.
Och vi har satt ett duschdrapperi intill väggen som vi drar för när vi har fällt upp det, så sen kan man stänka hur mycket som helst
Hängde ni med? alltså två drapperi
Har oxå funderat på ett badkarsskötbord! Verkar så praktiskt när man bor trångt! Tvättbjörne som man fäller upp mot väggen verkar väldigt bra, om det nu håller sig uppe!!
Var köper man den där tvättbjörnen? Nån som vet? (Bor i sthlm)
08bebis
Klart det håller sig uppe. Det är väldigt säkert och rammlar inte ner då det har en "spärr".
Vi köpte vårt på Babyproffsen och jag tror att de finns i de flesta babybutiker.
Tack så mycket för tipset Jessia 24! Ett problem löst!
Har nu köpt ett sådant och är sååååå nöjd!! Kan rekomendera det varmt!! Kommer att vara mkt bättre med vatten i räckhåll så man slipper lägga ut en massa pengar på våtservetter!