• Jennyrockar

Spånga-Sundby nån som har koll?!!

Har funderingar på å kanske flytta till Sundby men vet inget om området, nån som bor där el bott där el hört nåt om det å vill dela med sej?!!!

Alla kommentarer välkomnas!!!!!

~Isaac 9/7-05 å Morgan 9/10 -06~
  • Svar på tråden Spånga-Sundby nån som har koll?!!
  • sakoline

Det är ju centralt och bra
    Däremot är det väl lite stökigt eftersom det är så nära problemområden som Tensta.

• cloud

jag har bott där under en kort period. tycker det va väldigt trevlig område!

• Jennyrockar
    sakoline skrev 2007-08-22 22:03:04 följande:
    Det är ju centralt och braDäremot är det väl lite stökigt eftersom det är så nära problemområden som Tensta.
    Okej du skriver "är det VÄL lite stökigt"...jag undrar ÄR det stökigt eller antar du at det är det? Inget illa ment men vill gärna veta hur det vekligen är!!
  • cloud

i villaområdet i sundby är det absolut inte stökigt. sen vid spånga station kan det va lite stökigt ibland. vart i sundby är det du har tänkt bo?

• Jennyrockar

Okej, vi kollar på dom nya husen (SmåA-husen) vid ån, i närheten av Sundbyskolan typ.

• Jennyrockar

har du /nån  koll på skola å dagis där i kring?!

• cloud

vet tyvärr inte nåt om de husen, men som sagt, Sundby/flysta är ett bra område. har dessutom två kompisar som är uppväxta där (deras föräldrar bor kvar). och de trivs kanon!

lycka till.

• Mamman med två pojkar

Jag bor i krokarna och trivs jättebra.
    Har bott på flera platser i Stockholm men här känns det som jag hittat hem, barnvänligt och nära till allt.

Stolt & Lycklig Mamma till Leo-02 och Ted-06
Svar på tråden Spånga-Sundby nån som har koll?!!