• Anonym (~)

hur får man stora bröst????? :(

jag lider så mycket av mina små bröst. det finns verkligen ingenting att ta på, dom ryms gott och väl i handen. mår så dåligt över det. jag och min pojkvän har varit tillsammans i sex år men jag har aldrig någonsin varit utan vare sig bh eller linne när vi har haft sex. när jag var liten så tittade jag på baywatch och såg på pamela andersson då önskade jag att jag skulle få sånna bröst, kanske inte bomber men iaf få några bröst alls. jag får alltid ha flera gelekuddar i mina behåar, jag vet inte ens vad min rätta storlek är, om jag skulle köpa en behå utan att ha en massa inlägg så skulle jag väl få ha 70A. vad ska jag göra? hur får man stora bröst?? vill operera mig men har inte pengar till det då jag inte har något jobb så jag kan inte ta lån. mår så dåligt då jag vet att han också lider av att jag inte har några bröst och han verkar älska alla tjejer i slitz tidningar och tittar på tjejer på stan och påpekar hur stora och snygga bröst dom har.. :(

• Svar på tråden hur får man stora bröst????? :(
  • Tonx

Större bröst kan du nog bara få genom en operation.

Dock kanske du borde börja med att jobba på din självkänsla? Den verkar inte vara på topp!

• Lady Dahmer

1. byt kille

2. lär dig att acceptera och älska dig som du är

3. fokusera på de kroppsdelar du gillar. kanske har du en rund fyllig rumpa? vackra ben?

• Anonym (Keira)

Enda lösningen på problemet är att antingen 1) Förstora brösten eller 2) Haja läget och acceptera dig själv för den du är och hur du ser ut.

PS: Din kille verkar vara en knöl. Och om han nu LIDER av att du ha små bröst, då tycker jag du ska dig om efter en annan kille.

• Disela

Jag fick större bröst av p-piller.. Men man ska ju inte äta dem av bara den anledningen. Prata med en psykolog om detta, vissa får fåktiskt plastikingrepp bekostade av staten..

(¯`°?.¸ ღ♥ Världens vackraste Amanda ♥ღ ¸.?°´¯)
  • perrongman

Ja, byt kille!!!!

Så säjer man fan inte.

• loijsan

Påpeka något om hans kuk så blir det nog tyst...

• Anonym (h-kupa)

lilla kära anonym. tänk på detta en gång till. vill du ha större bröst för din egen skull eller för att din kille verkar tycka att det är en bra ide?!?!
    jag kan bara ge ett råd, fokusera din tid på ngt annat :)
    stora bröst är BARA skit, fel sorts "uppmärksamhet" elaka kommentarer, dyra bh´s onti ryggen, kan egentligen inte komma på ngt positivt. om det inte var för att jag vill kunna amma så skulle jag ha miskat min h-kupa för LÄNGE sedan till b-kupa.
    små bröst är det finaste som finns.
    tänk va lycklig jag skulle vara om jag fick ha små bröst i ett fint linne/klänning!!

• Anonym (små)

När jag var yngre och innan jag fick barn så hade jag pyttesmå bröst. Men när jag fick barn så blev dom större. Efter jag slutade amma så var dom helt tomma men sen när jag gick upp i vikt så blev även brösten större.
    Så nu är jag lite halv mullig med bröst, förut var jag smal utan bröst.
    Men i det stora hela så är det väl självkänslan man måste bygga upp.
    Och det är nog svårt i ditt fall ts när din kille trycker ner dej som han gör när han kan säja något sådant i din närvaro.

Nä tala om för din kille-att dom är små men två=)

• trollbottom

Jobba med din självkänsla. Stora bröst är inte lösningen. Och inget att eftersträva heller (tro mig, jag har stora och det är bara tungt och eländigt, dyrt med).

Du har antagligen bröst för din kropp, se på din kropp i helhet. Dina kroppsdelar är formade för dig och passar ihop för att ge dit propotioner.

Svar på tråden hur får man stora bröst????? :(