toscanasås
hej skulle väldigt gärna vilja ha ett recept på toscansås som serverades i skolan med pasta har för mig att det va skinka o någon gulaktig sås, någon som vet vad jag menar o har kanske ett recept jsg kan få??
hej skulle väldigt gärna vilja ha ett recept på toscansås som serverades i skolan med pasta har för mig att det va skinka o någon gulaktig sås, någon som vet vad jag menar o har kanske ett recept jsg kan få??
Detta var det närmaste recept jag hittade när jag googlade på Toscanasås. Men det låter ju inte som det du söker precis.
Jag brukar göra en Toscanasås med kantareller(champinjoner i nödfall), lök och soltorkade tomater tillsammans med Pasta. Ibland dyker även några skedar pesto ner i röran, men det är inviduellt
Tillaning:
Smörstek/fräs svamp och lök i en stekpanna. Tillsätt tomaterna och i med matlagningsgrädde/vispgrädde och låt dra ihop sig. Krydda med oregano och vitpeppar(obs!) innan servering med pastan.
Jag har också försökt att hitta toscanasås.Men hittade inte de alls.Men föröker lite till.
nej d va inte det receptet o verkar vara helt omöjligt o få tag i försöker få min lilla syster o prata med en mattant om receptet kanske lyckas
Ne det verkar inte finnas. Letat flera år