• BirkaCarro

Bröllopslokal vid vattnet i Sthlm?

Halloj!
    Jag har lovat en kollega kika på rymliga festlokaler till bröllop (ca. 100 gäster) som ligger vid vattnet i Stockholms-området. Någon som har några tips?

• Svar på tråden Bröllopslokal vid vattnet i Sthlm?
  • ajmaj

Carlshälls Gård på Långholmen - otroligt vackert läge och väldigt trevlig personal!

• gemelli

Oj det finns många. Sthlm är stort,
    Är det innerstaden eller kan det vara utanför stan oxå och i så fall mot vilket håll?

Men du har ju Akvaria på djurgården om det ska lippa på vatten och i stan...

En liten Vide i magen enligt ul
  • BirkaCarro

Tack för tipsen. Det är som sagt min kollega som vill ha tips (i sin tur till en kompis till henne som bor i U.S.A. just nu men som vill gifta sig i Sthlm, tror hon kommer härifrån), men jag tror att utanför Sthlm går bra också..

• Trulls

har inte vart där själv men har hört att Elfviks gård ute på Lidingö är fint.

• Linnea73

I juli var vi på ett trevligt bröllop, dock ligger stället i Södertälje, men vill varmt rekommendera det. De brukar ha mycket bröllop där och trots att det regnade denna dag från o till, så var det utmärkt planerat för att ändå kunna ha det utomhus. Stället hette "Torpa Pensionat" och man kan även bo kvar där såklart. De har en hemsida så sök bara på namnet så kommer det upp.

/Linnéa

• Mälaröbo

Här ute på Ekerö finns massor av fina ställen. Slott, världshus osv. Går oftast mycket bra att åka båt ända fram om man vill det.

Svar på tråden Bröllopslokal vid vattnet i Sthlm?