• Tjejligans mamma

Present-TIPS till pappa som fyller 60 år som har det mesta!!!

Min pappa fyller 60 år nästa vecka & jag/vi har stora bekymmer om vad jag/vi ska ge honom i present.
    Han har "allt", & det han inte har köper han...
    Frågar man honom får man till svar...
    -Ingenting!
    Han har varit bl.a. på Whiskey-provning tidigare bl.a.
    Så snälla, ge mig massor av bra ideér!!! :)

• Svar på tråden Present-TIPS till pappa som fyller 60 år som har det mesta!!!
  • Runguska

En tatuering!? Det funderar jag på att ge pappa då han fyller 50.

• Batseba

vi ska ge svärfar en fotbollsresa till england när han fyller 50.

• Kay T

Vi gav pappa ett årskort på alla AIK´s matcher. Har han nåt favoritfotbollslag?

Hur många syskon är ni? Jag har en kompis som tillsammans med syskonen gick till en fotograf och tog ett fint porträtt av alla syskonen tillsammans som deras pappa sen fick i 60-årspresent. Kanske skulle kunna vara nåt? Det var den pappans bästa present, för ofta har man bara foton på sina barn från när de var små.

• jejja77

Konsertbiljetter?
    Min far fyller 60 nästa år och vi har ganska så samma musiksmak. Jag hade tänkt ge honom en biljett till någon konsert som vi båda kan gå på. Då kan bara han och jag gå ut och äta först och sedan gå på konsert - roligt! Jag hoppas innerligt att Paul McCartney snart har vägarna förbi här!

• Tumbling down

Min pappa fick segelflygning när han fyllde 60 Var inte alls så farligt dyrt heller.

• Tjejligans mamma
    Batseba skrev 2007-08-23 08:41:33 följande:
    vi ska ge svärfar en fotbollsresa till england när han fyller 50.
    Mamma bjuder honom nu till Barcelona & kaaanske kan det bli ngn fotbollsträning som de kan gå på.
    Säsongen har inte riktigt börjat än där, vad jag har förstått.
    Annars var det en bra ide´tycker jag...!
  • Tjejligans mamma

Kay T skrev 2007-08-23 08:48:53 följande:

Vi gav pappa ett årskort på alla AIK´s matcher. Har han nåt favoritfotbollslag?Hur många syskon är ni? Jag har en kompis som tillsammans med syskonen gick till en fotograf och tog ett fint porträtt av alla syskonen tillsammans som deras pappa sen fick i 60-årspresent. Kanske skulle kunna vara nåt? Det var den pappans bästa present, för ofta har man bara foton på sina barn från när de var små.
    Vi är bara två, jag & min bror.
    Vet att mamma vill ha ett,men jaa..näe
    Lite taskig "tajming" just nu i alla fall, fick halvsides ansiktsförlamning för tre veckor sedan & har bara ett halv leénde!
    Skulle väll vara det att man ser förbannat rolig ut på kortet då i så fall... ;)
  • Medic

Fins superfina glas,speglar och sånt på www.emmasglas.se
    Jag har själv beställt därifrån och det blev mycket uppskattat och ett fint minne

• Miiiaaa

Fallskärmshopp?
    Ballongflygning?
    3-rättersmiddag med dig och din bror + mamma på en superfin restaurang?

Sånt är mer värt än saker, när man är i den åldern.

enligt min åsikt!

• Miiiaaa

3-rättersmiddag med dig och din bror + mamma på en superfin restaurang?

Sånt är mer värt än saker, när man är i den åldern.

enligt min åsikt!

När svärfar fyllde 55 köpte vi presentkort på en fin middag på finaste restaurangen i stan, som då räckte till både svärfar och svärmor, sen även presentkort på bio. Det blev en helkväll för dem, mycket uppskattat!

• fruis

Kanske ett stort fotografi taget i studio på dig och din bror samt barnbarnen? Det hade båda mina föräldrar uppskattat.

• Tjejligans mamma

Tack för bra ideér.
    Det är alltid samma problem varje år han fyller år, men det är ju lite speciellt nu när det är hela 60...!

• nirakanna2

Håller med flera som skrivit innan! Inte saker utan någon upplevelse! Kvar i minnet, men samlar inte damm! Teater? Prova-på kajak/segling? Kvällskurs i något otippat?

Svar på tråden Present-TIPS till pappa som fyller 60 år som har det mesta!!!