• Svar på tråden Sloggis trostävling
  • Murloc

Jag har tittat på bilderna ja, och jag har inte sett en enda bild som en pedofil skulle tänkas vara intresserad av.

• miiian

nog för jag tycker bilderna e groteska och att jag blev totalt invaderad av unga små putande rumpor på min skärm när jag kolade länken..

men jag har med svårt att se varför just pedofiler skulle ha nytta av dessa rumpor...

• Murloc

miian

Precis, det är ju inga barn där, vad jag kan se. De är ju utvecklade, det syns på rumpan. Många ser nog ut att vara över 20 också.

• Valkyriah

Pedofiler blir väl inte upphetsade av vuxna kvinnors former??

förstår inte heller...

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • thesa2

ålderna står under bilden de felsta är mellan 20-30. tror nog att det är mera 15-16 åringar som tar hem biderna isådana fall.

• Jenny S

När jag kollar så får jag upp rumpor i alla dess former på vad som förfaller vara vuxna människor. Inget intresse för en pedofil.
    Sen är det ju en annan disksussion om huruvida det är sloggi eller ej på bilderna....Flört

En mamma får hålla sitt barns hand en kort tid, men deras hjärta för evigt
  • Henax

Självklart att dessa bilder kommer laddas ner och användas i andra syften än vad det var tänkt... Dock inte av just pedofiler?!?
    Läste i någon tidning igår att alla deltagare måste vara över 18 år vilket väl också talar mot det faktum att just pedofiler skulle nyttja bilderna.

F.ö. anser jag att det är upp till varje enskild individ att själv ansvara för sina handlingar. Ingen kan väl ändå tro att dessa bilder inte kommer hamna på andra, inte fullt lika harmlösa, sajter än just Sloggis??

• Murloc

Nej, att bilderna kommer hamna någon annanstans är ju ganska klart. Men pedofiler? Jag förstår inte vad de får pedofiler ifrån.

De som uttalade sig kan inte ens ha tittat på sidan?

Svar på tråden Sloggis trostävling