• Minnisen

Rött hår Fint eller Fult?

Hej!

Idag ska jag till frissan och greja lite med håret! Är en rödtott i vanliga fall men har alltid färgat håret brunt! Men idag tänkte jag att jag skulle göra lite slingor i min egna röda för att slippa den hemska utväxtranden, men nu e jag lite nyfiken på vad andra tycker om rött hår då jag alltid hatat det på mig själv. Så vad tycker ni egentligen?
    Fd minna med magen
  • Svar på tråden Rött hår Fint eller Fult?
  • bustjejen

Jag fyllde i fint på vissa, jag tycker det är superfint på tjejer men inte lika fint på killar (konstigt nog).

• Dag o natt

Absolut superfint! Var stolt över ditt röda hår! Det är vackert och varmt! *avis brunett*

• Lola Jämtland

Det finaste man kan ha!

Jag färgar mitt rött men min dotter är naturligt rödhårig o det är ju ännu finare!

//Blir det nånsin våran tur.....
  • CeeJay

Fint på vissa - precis som alla andra hårfärger, kläder och annat vi har på kroppen.

Det finns de som färgar håret rött även om de inte passar i det. De finns de som har rött hår och är superfina.

Generellt sett tycker jag jättemycket om rött som hårfärg.

• Tant Green

Beror på nyansen tycker jag. Rödbrunt tycker jag är jättefint, men mer rödblont tycker jag inte är så fint.

• Shinna

åhhh det är såå vackert med rött hår...själv hade jag mer än gärna haft rött hår....långt med massa lockar...superfint:-d

• Bonanza

Fint på vissa. På små barn (1-3 år ungefär) tycker jag att det nästan alltid är jättefult. Men när håret har växt ut och blivit längre tycker jag att det kan vara fint. Men då måste det vara långt, kort rött hår tycker jag inte är snyggt. Sen beror det på nyansen också.

Denna evinnerliga väntan...
Svar på tråden Rött hår Fint eller Fult?