• Ingrid1989

Tatuering på vänster underarm?!?

funderar på att skriva min sons namn + födelsenummer på underarmen i någon fin textstil, möjligen med en liten blomranka/kvist runt... det skulle alltså bli William 061002, fast numret under... vad tror ni, blir det konstigt???
    Hur har ni som tatuerat nåtot barns-namn på er gjort???
    vill ha den där jag själv kan se den, så alltså inte på ryggen eller liknande...

• Svar på tråden Tatuering på vänster underarm?!?
  • waersta

Har sett de som haft ganska smått skrivet och det var fint. Martin Stenmark har IDA på insidan av överarmen. Supersexigt.

• Henrik31

Sätt den vid sidan av magen. Revbenen.

• Henrik31

Precis. Det gör rätt ont, men är snyggt.
    Annars kan man göra det på vaden.
    Just underarmarna är jag själv lite allergisk mot att tatuera.
    Det går inte direkt att gömma.

FridaF skrev 2007-08-23 15:10:16 följande:
    typ under brösten fast längre ner..??
  • Freiya

jag tycker att det e fint att ha det litet på insidan av handleden.

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Valkyriah
    Henrik31 skrev 2007-08-23 15:04:19 följande:
    Sätt den vid sidan av magen. Revbenen.
    ja det är en snygg placering.

Själv har jag sonens namn på baksidan av vaden,den är dock inte färdig-ska antagligen gadda in han födelsedatum också och lite annat grejs

Finns bild i mitt galleri
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Ingrid1989

hade också tänkte som freyia, typ under handleden först, sen kanske lite högre, alltså inte stort, ganska litet skall det vara..
    vaden vill jag inte, revbenen lät ju okej... ingen som har bilder mer än inlägg nr 6..??

• Valkyriah
    FridaF skrev 2007-08-23 15:18:13 följande:
    hade också tänkte som freyia, typ under handleden först, sen kanske lite högre, alltså inte stort, ganska litet skall det vara..vaden vill jag inte, revbenen lät ju okej... ingen som har bilder mer än inlägg nr 6..??
    tycker det är fint på handleden också,dock har det ju blivit VÄLDIGT vanligt att gadda in sina barns namn just där
  • Ingrid1989

jasså..??? bor i en liten stad och har aldrig ens sett någon här som har just barnets namn på sig.. tråkigt det blev nu då..:p

• Valkyriah

Ja lite trist hade tänkt det själv när jag va gravid men valde vaden istället.

Men det blir ju inte mindre speciellt för dig ändå
    Men underarmen funkar också tycker jag....

• Godisbit1

Jag ska gadda stortjejens namn på höger underarm när jag skramlat ihop lite stålars

Det är läckert som sjutton med tatueringar *l*

Svar på tråden Tatuering på vänster underarm?!?