• NeA 84

vad kostade din tatuering....

vad kostade din tatuering, hur stor är den och var å när gjorde du den?
    jag funderar på att tatuera mig....därför undrar jag lite så jag kan få ett hum om de....

vad kommer efter de här........
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-28 22:29:16:
    nån som kanske har en tatuering som är ca 5cm i diameter i svart färg? hehe.....*undrar*
  • Svar på tråden vad kostade din tatuering....
  • sheeba

Har en på skuldran tror den är ca 5 cm lång. Gjorde den för 8 år sedan och gick på 450kr är en sjöhäst

• Petite

Min är en ranka med liljor som går längst ryggen, jag gjorde den hos Par i Hjärter här hemma i Borlänge tidigare i år och det gick på 3200 - och då fick jag 2000 i rabatt. Bild finns i galleriet.

~ Grâce à toi à nouveau je respire ~
  • Smurflovve

jag har en rätt stor på ryggen, typ 2 dm bred och 1½ dm hög. Fick den snorbilligt för 1300 kr, har en draken på ljumsken också som är 1 dm stor och den gav jag 1000 kr för.

• Banana82
    Petite skrev 2007-08-24 16:34:08 följande:
    Min är en ranka med liljor som går längst ryggen, jag gjorde den hos Par i Hjärter här hemma i Borlänge tidigare i år och det gick på 3200 - och då fick jag 2000 i rabatt. Bild finns i galleriet.
    hur fick du den så billigt???
    Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • Banana82

ska göra en halfsleeve snart, och räknar med minst 4-5000 och då är den ändå inte heltäckande

Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • zmulizjanzon

Jag har precis tatuerat mig (070808) och blev helnöjd. Har skrivit in texten "AMOR VINCIT OMNIA" på överarmen. Det blev jättefint! Trodde att det skulle göra sååå ont men blev glatt överaskad då det inte var så farligt. Min tatuering kostade 1100 kronor på Tumba Tatoo. Kan varmt rekommendera dem!

• Petite
    Banana82 skrev 2007-08-24 16:40:25 följande:
    hur fick du den så billigt???
    Maken är polare med tatueraren, så jag fick lite rabatt på varje sittning.
    ~ Grâce à toi à nouveau je respire ~
  • polle

Har en tribal som sträcker sig från strax ovanför armbågen över axeln upp mot halsen och ner över bröstet. Den är gjord vid två olika tillfällen. Har kostat 3000:-.

• Majsan70

Mina är inte så stora o ligger väl på 7-800 stycket.

Sambons är väl 1,5 dm * 1 dm o kostade 5-6000 tror jag. Han gjorde den i två sittningar. Mycket snygg!

• Verkligen

Min på armen kostade 3 000kr,den i svanken 1500 och den på benet 500.. nästa kostar ca 4 000 och kommer täcka hela underarmen... Dom andra jag har är rätt små.. Bilder finns i mitt galleri..
    Jag gjorde dom 2 första i Hedemora på Kite Surf tatoo, Nu går jag till Bluebird i V-ås till en kille som heter Gunnar. Han är grymt bra. Och rätt billig. Gjorde min förra för en månad sen ungefär, dom andra när jag va 16 å 18.

Vad du än tycker så tycker jag tvärt emot...
Svar på tråden vad kostade din tatuering....