• happy72

Var hittar jag butik som syr Sandberg-gardiner?

Hej!
    Bor i Stockholm och söker efter en butik som kan sy barngardiner i Sandberg-tyg (pastelliga Zoo-mönstret). Har hittat en bra butik i Eskilstuna men det är lite omständligt att åka dit igen och beställa. Och så fann jag Parvel/Kidshome i Midsommarkransen som har just det tyget, men de har inte börjat med sy-service ännu. Vill ha hissgardiner!

Tacksam för tips!

(Försökte lägga in frågan under Allmänna rubriker/inredning, men gick inte).

• Svar på tråden Var hittar jag butik som syr Sandberg-gardiner?
  • Nemone

Alltså nu vet jag inte var i sthlm du bor men i Knivsta av alla ställen på jorden / mellan märsta och uppsala/ finns en affär som har sandbergs grejer. Dom TROR jag har syservice. du kan ju ringa o fråga? affären heter Flitiga fingrar o du hittar säkert nummret på eniro. (om det inte är för långt..)

Lycka till

• Nemone

eh.. det va ju fel affär.. sorry!

(med samma namn)

• MKAsson

På Björklund & Wingqvist (
    www.bjorklund-wingqvist.se) på Kungsholmen har de Sandbergs tyger och tapeter. Har de ingen egen syservice samarbetar de säkerligen med någon som kan hjälpa dig.

Lycka till!

• happy72

Tack för tipsen! Var på Syster Lycklig på Tegnergatan idag och de hade tyget (Melwin i kollektionen Emma&Milton) + syservice. Men dyyyrt blir det! Ska fundera lite.. Men OJ vad fint det kan bli! Kanske ska kolla på Kungsholmen oxå då!

• MKAsson

Ja, fint blir det alldeles säkert!

Vi skall ha Milton tapet på en fondvägg med bården Anton runt hela rummet (tre vita väggar). Funderar på gardin också men kanske väljer något enfärgat istället...

Men nog måste väl Emma & Milton vara finaste barnserien just nu? *ler*

Svar på tråden Var hittar jag butik som syr Sandberg-gardiner?