Autogirot funkade inte.. nu då??
I våras började jag och min man på gym.. och simning (det är på samma kort) så vi simmade och tränade hela våren men i somras så tog vi en paus för att vi inte ville stänga in oss i ett gym när vi kan träna och simma ute.. Iaf så fortsatte vi betala på autogirot eftersom att man måste säga upp två månader innan och vi fick det till ett bra pris (180 kr/pers) och priset skulle höjas men inte för dem som redan tecknat autogiro.
Iaf, så i somras fick vi ett brev om att autogirot inte hade funkat.. så vi fick betala de månaderna vi missat på bara en månad.. Inte så kul... Men vi tänkte att vi får väll bita i det sura äpplet.
Efter några veckor så ringde de och sa att kontonummret inte stämde.. de fick det rätta numret och sa "nu gick det igenom".
då trodde vi att pengarna hade dragits.
Vi har lite dålig koll på mitt konto där båda medlemskapen dras ifrån då vi betalar räkningar med min mans lön och lever på mitt studiebidrag.
Så först för några dagar sedan såg vi att de inte dragit en enda gång.. !!!!
Vad gör vi nu? Vi törs inte gå dit för vi har verkligen inte råd att lägga ut en klumpsumma för alla månaderna..
Vi har INTE försökt smita från att betala.. vi har bara inte märkt att de inget dragit.. det är ju ändå 360 kr i månaden och det blir mycket pengar för oss på denna period som vi inte betalat för. Dels så har vi inte varit där sen i Maj heller..
Vad tror ni händer?? Är det bara vårat fel som inte haft full koll?? Autogirot tänker man ju ska gå på automatik...