• Junipingla

Grå tapeter med mönster

I vårt nya hus så är hallen vit och så vill vi ha två fondväggar med en mörkare gråmönstrad tapet. Golvet vi ska lägga är en klinkerlaminat med skiffer mönster:

Jag ser så många sådana snygga tapeter dagligen i era album, tex Eco Bloom etc, men nu kommer jag ju inte ihåg vart jag sett alla :)
    Har ni en tapet som skulle passa kan ni väl visa och tala om vilken det är?

Viktblogg: 56kilo.se | Hus & Inredning: fullthus.se
  • Svar på tråden Grå tapeter med mönster
  • synthetic

Vi har en gråvit mösntrad vägg i sovrummet från boråstapeter tror jag de hete r

♥ Dotter 051231 - Dotter 071121 ♥
  • April Mamma

Vi har eco bloom, den gråa. Den skulle passar super till golvet. Vi har också vitt förövrigt.

• Junipingla

men ingen bild? jag gillar lite roliga mönster, typ medaljong och den stilen som är så populär nu.

synthetic skrev 2007-08-25 15:50:17 följande:
    Vi har en gråvit mösntrad vägg i sovrummet från boråstapeter tror jag de hete r
  • synthetic

Kan se om jag kan fota, är inte så mycket medaljong.. mer.. typ.. grenig

Junipingla skrev 2007-08-25 15:53:42 följande:
    men ingen bild? jag gillar lite roliga mönster, typ medaljong och den stilen som är så populär nu.
    ♥ Dotter 051231 - Dotter 071121 ♥
  • liljonkonvaljen

hej!! ja ha en gråsvart mönstrad fondvägg o köket. kolla om du vill.

• lokisse

Vilka snyga klinkers var har du fat tag i dom?
    hur stora är dom och hur mycke kostade dom??

• Småtting

Vi har "Sophie" från Sandbergs i vardagsrummet. Den finns i många olika färgställningar, men den vi valt är grå.
    Bild finns i galleriet

• Småtting

Hehe..finns visst mycket bilder i mitt galleri, den är bland de som heter "vardagsrum-efter" som Sophie är med

• Junipingla

tack för titten, den var supersöt!

Småtting skrev 2007-08-25 21:07:42 följande:
    Vi har "Sophie" från Sandbergs i vardagsrummet. Den finns i många olika färgställningar, men den vi valt är grå.Bild finns i galleriet
Svar på tråden Grå tapeter med mönster