Ont i magen och ryggen
Har sedan i förrgår känt värk i rygg och mage. Kommer och går. Igår hade jag ont nästan hela tiden. Gick över efter en lång dusch igårkväll. Idag har jag inte känt så mycket förrän nu framåt kvällen då det åter gör ont. Tänkte att det kanske kan vara uvi så jag ringde sjukvårdsrådgivningen och blev kopplad till en gynläkare. Som började prata om missfall och att det inte finns något att göra för att förhindra ett missfall i vecka 17... Kul att höra... Men så sa hon att hon iof sig inte trodde att det var det, och att det skulle kunna bero på uvi... Nu kom all min oro som jag äntligen lyckats lägga bakom mig tillbaka med förnyad styrka... Någon som varit med om liknande, vad kan det isf bero på?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-26 08:15:39:
Har ont idag oxå... Och nu känner jag mig frusen och lite allmänt småkrasslig oxå. Ingen feber dock. Tog urin nu på morgonen (lyckades komma ihåg innan jag kissat, duktiga jag!) så nu ska jag vänta till 10 då jag kan ringa till bm och höra hur jag ska göra. I vilket fall tänker jag inte vänta till imorgon utan jag åker till akuten idag, tänker inte fortsätta må såhär. Är det uvi vill jag ha antibiotika så fort som möjligt. Sen så ser jag med blotta ögat att urinen är grumlig, fullt med små små flagor liksom i den. Och så ser väl inte urin ut i normala fall, eller?