• LondonLivia

hur mycket kostar er barnförsäkring per år?

Är nyfiken - hur mycket betalar ni per år för barnförsäkring? Vi betalar 1800 per år och barn - känns som att det är lite mycket ....eller?

• Svar på tråden hur mycket kostar er barnförsäkring per år?
  • Siri2006

Hmm... 148kr/månad betalar vi, så 1776 kr/år. Det är nog helt normalt!

• Pysselgalningen

vi betalar 173kr månaden tror jag.

• Pysselgalningen

hur mycket man betalar har ju faktiskt med hur mycket man försäkrat barnet för och ev. tillägg.

• LondonLivia

Jo, jag vet att det beror på hur mycket man försäkrat barnet för. Men vi hade funderingar på om vi kanske tagit onödigt "mycket" på vår barnförsäkran - men vi kanske inte har det trots allt...

• miniGrynet

Vi betalar bara 69 kr/månaden för vår dotter, då vi inte får ha sjukdoms-försäkring, så vi har bara olycksfall tyvärr.

Men ska försöka uppgradera den om 6 månader då 18-månaders kontrollen är gjord.

Men jag tycker att det låter som "normala" priser ni betalar, var nog där nånstans som vår hel-försäkring på Elise skulle ligga i pris också.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Halime

Vi betalar 209:- i månaden för ett barn med TryggHansas försäkring.

• filippamys

Vi betalar 184 kr i månaden, trygg hansas barn försäkring.
    Vi har valt att försäkra vårat barn med maxbelopp.

• Tösen24

Vår son är försäkrad genom lärarförbundet. Det kostar 97kr/mån för samtliga barn i hushållet

• wildrose71

Jäklar vad dyrt! Jag betalar 1000:-/år

• fiskbulle666

Jag tecknade en idag på If och den gick på 992kr

• Tösen24

Dyrt? när vi har fler barn kostar det fortfarande bara 97kr/mån

• ronja04

runt 2000 kr, trygg-hansa. Det är bra att kolla med dom flesta försäkringsbolag för dom är ju bra på olika saker!!

Svar på tråden hur mycket kostar er barnförsäkring per år?