hur mycket kostar er barnförsäkring per år?
Är nyfiken - hur mycket betalar ni per år för barnförsäkring? Vi betalar 1800 per år och barn - känns som att det är lite mycket ....eller?
Är nyfiken - hur mycket betalar ni per år för barnförsäkring? Vi betalar 1800 per år och barn - känns som att det är lite mycket ....eller?
Hmm... 148kr/månad betalar vi, så 1776 kr/år. Det är nog helt normalt!
vi betalar 173kr månaden tror jag.
hur mycket man betalar har ju faktiskt med hur mycket man försäkrat barnet för och ev. tillägg.
Jo, jag vet att det beror på hur mycket man försäkrat barnet för. Men vi hade funderingar på om vi kanske tagit onödigt "mycket" på vår barnförsäkran - men vi kanske inte har det trots allt...
Vi betalar bara 69 kr/månaden för vår dotter, då vi inte får ha sjukdoms-försäkring, så vi har bara olycksfall tyvärr.
Men ska försöka uppgradera den om 6 månader då 18-månaders kontrollen är gjord.
Men jag tycker att det låter som "normala" priser ni betalar, var nog där nånstans som vår hel-försäkring på Elise skulle ligga i pris också.
Vi betalar 209:- i månaden för ett barn med TryggHansas försäkring.
Vi betalar 184 kr i månaden, trygg hansas barn försäkring.
Vi har valt att försäkra vårat barn med maxbelopp.
1708 kr/år trygghansa
Vår son är försäkrad genom lärarförbundet. Det kostar 97kr/mån för samtliga barn i hushållet
Jäklar vad dyrt! Jag betalar 1000:-/år
1116:-/år.
vi betalar ganska precis 2000 per år. Har trygg hansa.
Jag tecknade en idag på If och den gick på 992kr
Dyrt? när vi har fler barn kostar det fortfarande bara 97kr/mån
730 kr/år.
runt 2000 kr, trygg-hansa. Det är bra att kolla med dom flesta försäkringsbolag för dom är ju bra på olika saker!!
Betalar ungefär 2500 kr.. 259? för att va exakt..