• Niklas74

    Malmö

    Tänkte bara höra mig för..

    Finns det några pappor i Malmö som är intresserade av att bilda en pappa grupp???

    Låter detta intressant så posta ett inlägg...

    Jag har en son, som heter Elliot, Föddes 8 April 2006

    Kommer vara pappaledig på heltid till januari 2008.

  • Svar på tråden Malmö
  • Massif5

    Låter hur 3vligt som helst!

    Är inne på dag 2 av min pappaledighet med Majken, född 13 okt 06.

  • Bonusmårten

    haj!
    är pappa till Ludwig...född 16maj06.
    har varit pappaledig...med "pappagrupp" hade varit trevligt! vad är planerna??

  • Jig

    Hej,

    Theodor föddes 27 januari 2007 och jag har varit pappaledig fyra dagar i veckan (jag får andas ut på jobbet på onsdagar sedan början av maj. Kommer att vara hemma till februari någon gång.

    Theo gillar att hänga med yngre förmågor än sin farsa så alla planer uppskattas nog av honom (även om era småttingar verkar vara lite äldre).

  • skrattande

    Hejsan,

    Vi skall få i slutet av november. Jag är intresserad av en pappagrupp, men pappaledighet blir det nog inte förän sommaren 2008 skulle jag tippa på.

  • phelian

    Hej, Jag skulle egentligen vara pappaledig varje fredag höst-07 till sommar-08 men egnligt försäkringskassan saknade jag 30 jävla dagar för att få ut SGI så jag måste vänta tills 2008.. :(

    Har en underbar son - Vidar 4 mån - som, liksom sin pappa, gärna hänger med på något trevligt.

  • pappaQ

    Det verkar trevligt, börjar min pappaledighet i nästa vecka.
    Har en liten busig kille, Hampus som är född i september 2006.

  • Lemur

    Hej! Jag har en dotter på 8 månader. Är intresserad av att snacka lite med andra pappor i kombination med fika, lunch, promenad. Jag skall vara föräldraledig dec-maj. De 2 närmsta helgerna innan dec går också bra. Vad sägs om en promenad+fika redan nu på lördag den 17:e november? Vet ni något bra ställe?

Svar på tråden Malmö