Biverkningar Exlutena?
Funderar på att börja med Exlutena... Ni som ätit /äter dem, har er lust påverkats negativt? Oregelbundna blödningar? Andra konstiga blödningar? Jag vill veta både positiva och negativa erfarenheter av dem!
Funderar på att börja med Exlutena... Ni som ätit /äter dem, har er lust påverkats negativt? Oregelbundna blödningar? Andra konstiga blödningar? Jag vill veta både positiva och negativa erfarenheter av dem!
Hej!
Jag har ätit mina i ca 6 månader och min lust försvann kan jag säga. Väldigt väldigt sällan som den har visat sig. Jag har bara haft en konstig blödning annars relativt regelbunden mens.
Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om dom. De har ju fyllt sin funktion på mig men lite negativt eftersom min lust försvann.
Lycka till!
Jag har ätit dem i ca 3 år.. min mens försvann helt med dem, riktigt skönt =P den kom tillbaka några få ggr under de åren.
Anledningen till att jag började med exlutena var för att min sexlust försvann med vanliga p-piller så jag provade dessa.. men min sexlust har inte varit något problem i detta förhållande iaf, trots exlutena. Så det är nog väldigt olika.
Men jag är nöjd med dem iaf, men äter dem inte längre =)
Tack för svar! Det är mest det med lusten jag är orolig för, har ätit MiniPe tidigare och vanliga p-piller och lusten var som bortblåst. Så då har man liksom ingen nytta av att proppa i sig massa hormoner. Önskar man slapp!
Hej hej, jag har ätit mina i 4 år och det fungerar jätte bra, bästa jag gjort! Mest för mensens skull, hade såna problem förut med den och nu har jag inte haft mens på 4 år! Men jag har slutat för 2 veckor sedan och ska nu se om det blir någon bebis:) men mensen har inte kommit än, någon av er alla som äter dem som vet hur lång tid de kan ta? Kan man bli befruktad även om den inte har kommit igång?
Mvh Hanna