• riot

Make Up Store concealer, reflex cover eller cover all mix?

Jag ska köpa en concealer från MUS tänkte jag, har blivit
    rekommenderad både reflex cover och cover all mix. Vilken tycker ni är bäst som har testat båda?

• Svar på tråden Make Up Store concealer, reflex cover eller cover all mix?
  • LillaFågelBlå

vill oxå veta!

• riot
    GefleTjej skrev 2007-08-26 21:17:55 följande:
    vill oxå veta!
    Då får vi försöka puffa tråden då!
  • desire

cover all mix är UNDERBAR!!!!!!!!!! Man får sååå snygg hy av den, ser helt felfri ut.

• riot
    desire skrev 2007-08-26 21:33:31 följande:
    cover all mix är UNDERBAR!!!!!!!!!! Man får sååå snygg hy av den, ser helt felfri ut.
    Har du prövat reflex cover också?
  • Verkligen

Cover all mix är skitbra, men jag har inte testat den andra. är nöjd med den jag har..

Vad du än tycker så tycker jag tvärt emot...
  • riot
    jewel84 skrev 2007-08-26 22:38:15 följande:
    Cover all mix är skitbra, men jag har inte testat den andra. är nöjd med den jag har..
    Hmm. Kanske ska köra på Cover all mix då ändå. Jag får bara för mig att den kan vara lite joxig att gräva i , den andra är ju mer som en pensel. Lathet på hög nivå från min sida!
  • desire

finns skitbra penslar att köpa till cover all mix fast fingret funkar lika bra också. Gillar det för att man kan blanda färgerna lite hur man vill.

• gulemamman

jag är utbildad make up artist och använder nästan enbart makeup stores smink, och rekommenderar varmt cover all mix. använder den både på mig själv och när jag sminkar andra! kanon!

• gulemamman

desire- nej använd INTE fingrarna i burken!! Blir bakterier! jag använder en liten spatel som jag gröper ur med! vad som helst funkar, bara inte fingrarna!

• riot
    gulemamman skrev 2007-08-26 23:26:45 följande:
    jag är utbildad make up artist och använder nästan enbart makeup stores smink, och rekommenderar varmt cover all mix. använder den både på mig själv och när jag sminkar andra! kanon!
    Då kör jag nog på cover all mix!

Tack för alla svar!
Svar på tråden Make Up Store concealer, reflex cover eller cover all mix?