• Anonym (Adde)

Vart köper ni era sexleksaker ifrån?

Är på jakt efter en bra sida för att kunna beställa leksaker.

Vart brukar du beställa från själv?

Och vad har du köpt? *nyfiken på insperation*

Nyfiken på att köpa ett vibrerande ägg till tjejen och överraska henne med på bröllopsdagen med *ler*

Tacksam för snabba svar!

• Svar på tråden Vart köper ni era sexleksaker ifrån?
  • Anonym (Annis)

Lustjakt.. I julas köpte jag och sambon ett njutningspaket till oss båda. Lite massageoljor, en dolfinger (rekommenderas!!), en rabbit och lite till. Det var den bästa julklappsiden någonsin, att köpa ett paket med roliga och sexiga saker tillsammans.

• lingonben

Bara ett tips .. Lustgården m.fl ( inte Martinsson) skickar
    anonymt .. i en påse som är så tunn att man kan läsa texten
    på kartongen som "leksaken" ligger i ..
    och morsan hämtade in posten .. ;o)

• Anonym (Nyfiken)
    http://www.sexvaruhuset.nu/

Har precis beställt en rabbit från denna sidan vet ej om dom är bra ännu men priset var ca 100 kr billigare än på andra sidor!
  • Anonym (jättekul)

lastbryggan, lustjakt, erotikshoppen... har säkert glömt något.. vi har dildos, strapon, flera vibratorer, penisringar, piska, s&m grejjer, sexiga underkläder, hand o benfängsel... m.m hihi.. jättekul sexliv måste jag säga själv nu när jag tänker på det.. wee

• Anonym (jättekul)

juste.. analstavar oxå !! rekomenderas :D

• ThereseA

miraspice är en bra och ganska billig sida :0)

köper mina leksaker där..och är jätte nöjd.

• Anonym (Tarzan)

Lustjakt.se har vi beställt från de sista åren.

Vad köpte vi sist?
    hmmm.. jo just det, en vibrator som heter Yellow dream och även Massageolja med smak av vit choklad - mums och en trosliknande sak som heter Lovers thong - klart värd att testa!

Vår leksakslåda är mycket välfylld, även om allt inte används.

• Anonym

hemsex.se beställde lite skit men råkade ta en dildo som det inte stod nåt mot på! Kom en stor rosa jäkel på 25 cm! Som tur var då vart det några mindre också!

Svar på tråden Vart köper ni era sexleksaker ifrån?