• obelix

Liberoklubben??

När får man första infon från klubben?? Har reggat mig men kommer inte in på "min sida" där man kan se hur man gör när man samlar och skickar in märken mm. Har mailat men inte fått svar.... har inte heller fått nått från dem dottern är 3 mån

• Svar på tråden Liberoklubben??
  • glitterkorn

Jag tror dom skickar ut första "gatispaketet" när bebben 6 månader, har oxå mejlat men ej fått svar dåligt!

• obelix

Ja visst är det dåligt... när jag hade anmält mig till pampers när jag väntade sonen strulade det lite men fick svar snabbt och lite plåster på såren presenter...

• MaddeMamman

Nya Liberoklubben
    Gåvopaketet
    Det är en del av vår helt nya elektroniska Liberoklubb som startade i mitten av juni. Gåvobeviset för Up&Go paketet skickas ut när barnet är mellan 24 och 27 veckor gammalt. Innehållet i paketet (blöjor mm) är anpassat efter den åldern.

Samlarkuvert för blöjmärken
    Dessa kuvert skickas ut i slutet av juni till alla medlemmar med barn som är yngre än 14 månader.

Problem med att komma till "Din egen klubbsida"
    För att logga in på din egen klubbsida måste du vara registrerad på libero.se.
    Gå in under fliken Min sida och registrera dig, efter att du fått ett e-mail från oss och bekräftat din registrering kan du logga in på din egen klubbsida.

En annan orsak kan vara att Liberoklubben kommer upp i ett sk pop-up fönster.
    Vissa webbläsare eller brandväggar blockerar dom automatiskt. Det ändrar du själv i din webbläsare och sedan skall du kunna se din egen klubbsida.

kopierat från www.libero.se

• mamma me tre

libero klubben är verkligen kass, svarar inte på mejl,skickar samma dåliga erbjudanden till mig nu som för 9 år sen Förvånad ( några nya erbjudanden har tillkommit INTE mkt.) då min första dotter föddes!

kommer inte heller in på "min sida " !! jag har slutat sponsrat dom genom att köpa deras blöjor!

tyvärr så kan jag inte svara på din fråga ang första infon...

Svar på tråden Liberoklubben??