• Anonym (less...)

ett spray som ska hindra orgasm?

har hört talas om ett spray som hindrar killen att komma för fort? skulle verkligen vilja veta om någon känner till detta spray!

börjar bli sjukt frustrerad då min sambo kommer efter typ 2-3 juck. o då har vi varit tillsammans över 1 år nu...

vill bara ha ett rejält knull;P

• Svar på tråden ett spray som ska hindra orgasm?
  • Marcupilami

Finns kräm att köpa som fördröjer utlösningen på sexleksakssajter.

dator heter det. datOR...
  • Anonym

funkar den på tjejer med? får tyvärr orgasm också 3-4ggr/gång

• Marcupilami
    Anonym skrev 2007-08-27 00:45:12 följande:
    funkar den på tjejer med? får tyvärr orgasm också 3-4ggr/gång

vaddå tyvärr, skojar du eller?

tjejer kan få orgasm hur många gånger som helst i teorin under ett samlag, så låt killen använda den bara!

dator heter det. datOR...
  • Anonym (finns)

det finns ett spray man kan köpa på hobbex tror jag som gör
    att kille kan håll ut jätte länge

• Häxan Jia
    Anonym (less...) skrev 2007-08-27 00:24:01 följande:
    har hört talas om ett spray som hindrar killen att komma för fort? skulle verkligen vilja veta om någon känner till detta spray!börjar bli sjukt frustrerad då min sambo kommer efter typ 2-3 juck. o då har vi varit tillsammans över 1 år nu...vill bara ha ett rejält knull;P
    Det finns en bedövning spray som skall hjälpa killar hålla utlösningen längre. Du kan beställa den på www.lustjakt.nu kan vara se eller com också, iaf så finns den där.

Lycka till..

PS vad du än gör så stoppa inte snoppen i munnen direkt efter att ni sprayat... då bedövas dina läppar också och vänta den rekomenderade tiden innan penetrering så slipper du bli bedövad i slidan också
    I am always willing to learn, however I do not always like to be taught
  • Janneman

Häxan Jia skrev 2007-08-27 01:16:12 följande:

Det finns en bedövning spray som skall hjälpa killar hålla utlösningen längre. Du kan beställa den på www.lustjakt.nu kan vara se eller com också, iaf så finns den där.Lycka till..PS vad du än gör så stoppa inte snoppen i munnen direkt efter att ni sprayat... då bedövas dina läppar också och vänta den rekomenderade tiden innan penetrering så slipper du bli bedövad i slidan också
    Det finns kondomer med bedövningsmedel på insidan. Då slipper man bedöva det som inte ska bedövas!
  • Henrik31

Eller slå på dasen så den blir avdomnad.

• Lis Alm

Det finns en fördröjningsspray som heter "Stud 100" (artikel 9001 hos lustjakt.se)
    Den fungerar toppenbra.
    Spraya på lite försiktigt, vänta 10-15 minuter innan sexuell aktivitet - mycket viktigt i annat fall bedövar den tjejen också.
    Denna spray är lätt bedövande vilket gör att killen kan hålla på längre utan att få orgasm, killen känner ändå av njutningen men kan "kontrollera" den mera.
    Hör jättemycket positivt om denna spray.

Precis som Janneman säger så finns det även kondomer med fördröjningscreme på insidan.

• Anonym (kille)

Har samma problem som TS kille, jag kommer för fort..

Hur mkt kostar den här sprayen??

• Häxan Jia
    Janneman skrev 2007-08-27 12:16:21 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-08-27 01:16:12 följande: Det finns kondomer med bedövningsmedel på insidan. Då slipper man bedöva det som inte ska bedövas!
    Absolut, men om man inte vill ha regnkappa så är de ju inget roligt alternativ

Annars e de väl bra att använda den där vänte tiden till ett sjutusans förspel
  • Häxan Jia
    Anonym (kille) skrev 2007-08-27 13:49:50 följande:
    Har samma problem som TS kille, jag kommer för fort..Hur mkt kostar den här sprayen??
    Det minns inte jag, men de var inte så många spänn.

Jag och mitt ex köpte den, inte för att vi hade några problem, men han hade en vision att ha sex i bla bla antal timmar....... Inte min grej direkt men tänkte att de kunde vara kul...

Dock så var karln dum nog att testa den direkt efter att vi haft sex och kombinationen av spray och kroppsvätskor var ingen höjdare för hans del.... man kan säga att det sved och efter de så var han inte längre intresserad av den...

Inte mig emot som föredrar flera gånger om dagen, men inte så länge.. Ser ingen poäng för min del, då jag själv kommer väldigt fort. .-D
  • Häxan Jia
    Har samma problem som TS kille, jag kommer för fort..Hur mkt kostar den här sprayen??
    Jodu, jag har den kvar, så om du vill ha den kan jag skicka den, den ligger i orginalförpackning och allt.
  • Lis Alm

Hos Lustjakt kostar Stud 100 - 199kr.

Förut hade Lustjakt också en spray som heter "Warrior horse spray" den gav en del allergiska reaktioner så som Häxan Jia beskriver och betydligt värre än det också... Inte så kul, så jag brukar alltid rek att man sprayar lite i ex armhålan (där man är känslig) först för att se att man tål sprayen (ofta örter och liknande i dessa fördröjningspreparat).

[/citat]

Underbart att se att det finns generösa människor =)
    Häxan Jia skrev 2007-08-27 15:29:38 följande:
    [citat]
    Jodu, jag har den kvar, så om du vill ha den kan jag skicka den, den ligger i orginalförpackning och allt.
  • Anonym (kille)

Häxan Jia skrev 2007-08-27 15:29:38 följande:

kostar?
Svar på tråden ett spray som ska hindra orgasm?