• jajajaja

Vill köpa en present till mina föräldrar som tack för deras stöd..

Någon som kan tipsa om nått fint man kan köpa/göra för sina föräldrar som tack för allt de fått stå ut med? Vill verkligen visa att jag är tacksam för att de hjälpt mig genom allt de har gjort. Det har kostat dom så mycket

• Svar på tråden Vill köpa en present till mina föräldrar som tack för deras stöd..
  • annaknin
    Ta med dem ut på fin middag.Bjud dem på massage (eller heldags spa, t ex Hasseludden, om du har råd)Gör ett eget tack-kort där du skriver om din tacksamhet och hur mycket du älskar dem, ett album eller en scrappad tavla (se under Pyssel/Knep & Knåp för tips om Scrapbooking)

Några förslag iallafall.

Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm!
  • Mamma t Twins

Jag skrev en bok till mina föräldrar.
    En om mig, och mitt liv med dem.

250 sidor skrev jag ut från datorn sedan. (Det tog ett tag att förbereda förstås...)
    Men man behöver ju inte skriva så mycket.

Skriv om stora - varma minnen.
    Hur det känns att vara deras dotter.

• Vilmas Mamma

En korg med goda ostar vin, mm inför helgen.
    O ett kort eller brev.

*~Vilma & Edvin~*
  • Runguska

Du kanske kunde bjuda dem på en kryssning till Helsingfors eller liknande. De går ju att planera in över helgen så att man slipper ordna med semesterdagar och liknande. På båtarna finns ofta fina restauranger, god buffe samt möjlighet att bada eller typ få en spaliknande behandling eller få håret fixat. Många möjligheter alltså vilket gör att det kan bli nästan hur billigt eller hur dyrt som helst.

• jajajaja

Tack för era fina tips

• Irme

Jag gav mina föräldrar en stor tavla som jag hade målat, som jag visste att de tyckte mycket om.
    Skrev ett litet tackkort och fäste i ena hörnet av tavlan.

Svar på tråden Vill köpa en present till mina föräldrar som tack för deras stöd..