• ajmaj

Namnskylt till ytterdörr

Hej, är det någon som vet var man kan köpa snygga namnskyltar till ytterdörren? Typ "Här bor familjen XX" eller liknande.
    Gärna som man kan "designa" själv.

• Svar på tråden Namnskylt till ytterdörr
  • Thisisthestoryofmylife
    ajmaj skrev 2007-08-28 10:04:43 följande:
    Hej, är det någon som vet var man kan köpa snygga namnskyltar till ytterdörren? Typ "Här bor familjen XX" eller liknande.Gärna som man kan "designa" själv.
    Min sambo jobbar med sånt!!
  • ajmaj

Pshevil: Ååh, gör hon namnskyltar också! Har surfat förbi den sidan förut, men missat detta. Tack!

Thisisthestoryofmylife: Jag antar att han gör såna typ i plast eller mässing då..? Jag hade tänkt mig nåt lite mer "exklusivt".. ;)

• Thisisthestoryofmylife
    ajmaj skrev 2007-08-28 10:33:06 följande:
    Pshevil: Ååh, gör hon namnskyltar också! Har surfat förbi den sidan förut, men missat detta. Tack!Thisisthestoryofmylife: Jag antar att han gör såna typ i plast eller mässing då..? Jag hade tänkt mig nåt lite mer "exklusivt".. ;)
    Ah typ.. Ja men i trä då eller? Det finns ju massor med sidor där man kan beställa antingen i trä eller i porslin/lera!
  • ajmaj

Kanske inte trä, men keramik/lera kanske.. Det ska inte vara för gulligt eller för "stelt".. öhm.. mer personligt kanske man kan säga. :)

Svar på tråden Namnskylt till ytterdörr