• mamyleine

När var du på konsert senast?

En av mina bästa vänner frågade om jag kunde tänka mig att följa henne på Spice Girls om dom kommer till Sverige. Vilket jag genast nappade på. Inte för att jag gillar dom något vidare men nostalgi från tonårens första år säger jag inte nej till. Dessutom är konserter det ända jag "saknat" i mitt liv från de jag fått barn. Innan åkte jag nämligen gärna runt och såg på det mesta för jag tyckte stämningen var så härlig.
    Sist jag var på konsert var 02 och de var Westlife (då min kompis var Westlife fan, jag tyckte dom var okej. Jag har väldigt bred musik smak och lyssnar på ALLT inklusive pojkband) efter de har jag inte kunnat. Så jag hoppas på en konsert snart igen. Så hur är det för er? När var ni senast på konsert och vad såg ni?

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När var du på konsert senast?
  • Wkd chick

va på konsert senast 2002 kent i globen!
    men nu iår e det dags i gen )

• mamyleine

Va kul :) , hade också velat se Kent dom är så jävla bra .

Wkd chick skrev 2007-08-28 11:39:24 följande:
    va på konsert senast 2002 kent i globen! men nu iår e det dags i gen )
    ~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • Baammbbii

21 April såg jag Within Temptation i Stockholm

• majsunn

Siste konsert var med Pink Floyd i Globen Men husker ikke årstallet

• Tant Green

För 2 år sedan, Lars Winnerbäck på Skansen. Det var 2 veckor innan dottern föddes (det var inte skönt att stå upp en längre tid då minns jag ) och sedan dess har det inte blivit av.

• Nadjis

Förra veckan var jag på en spelning med Stefan Sundström. Kanonbra. Ingen jättekonsert kanske, men iallafall.

• Valkyriah

Såg Amon Amarth i december eller om det va Januari detta år Fundersam

Sen såg man ju en massa bra band på metaltown,slayer e ju stort

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Deathstar

Var inte det 1994?

majsunn skrev 2007-08-28 11:43:23 följande:
    Siste konsert var med Pink Floyd i Globen Men husker ikke årstallet
  • Dino78

I juni var jag i Malmö och såg Elton John.

DIF i själ och hjärta
Svar på tråden När var du på konsert senast?