via max breast control
Ngn som provat att äta kapslarna breast control som utlovar större o fylligare bröst? finns tydligen en gele med man ska massera in... men fungerar det verkligen?
Ngn som provat att äta kapslarna breast control som utlovar större o fylligare bröst? finns tydligen en gele med man ska massera in... men fungerar det verkligen?
Alltså, låter det för bra för att vara sant så är det förmodligen det.
Om denna gel mot förmodan skulle ha någon effekt så beror det antagligen på att de antingen stoppat i något de inte deklarerar eller att det det sker någon slags irritation/ödem.
Tycker du ska spara dina pengar.
Ledsen om det här inte var det svar du ville ha. Men jag jobbar med olagliga läkemedel (därav min anonymitet) och jag har sett vilken skada de kan göra. För det mesta är det bluff och båg för att lura av konsumenten pengar och det är väl ok. Det är värre än man kan få direkta skador.
Jag har provat den. Den ger en skön effekt, luktar dock lite skumt. Men visst funkar den lite grann, vi har den mest när vi ska ha sex, triggar igång en lite....
Läste en hel del om sånt där för typ nåt år sen när en kompis intresserade sig för det. Och ja, till en viss del fungerar det, MEN det är allra troligast mest mycket farligt.Ökar risken för bröstcancer en hel del.
Jag vet inte om det här funkar, har aldrig provat att ändra mina bröst på något sätt. Men jag hittade ett forum som pratar om naturlig brösförstoring, en del har fått bra resultat av olika metoder...bl.a. örter, massage och kanske nåt annat. Det finns bilder t.ex. och du kan säkert få bra tips där.
www.natural-breast-forum.netoutlook.co.uk/
Jag kan ändå inte låta bli att uppmuntra dig till att vara stolt över dina bröst som dem är, eller acceptera dem som dem är åtminstone. Jag brukade vara väldigt missnöjd över mina bröst sedan de minskat från D-kupa till B-kupa. Men nu accepterar jag mig själv som jag är, mina bröst är trots allt jag, och även om de inte är perfekta så duger de fint ändå.
Enda som jag har hört om som faktiskt verkar fungera är den där behån som skapar ett vaccumsug vid brösten vilket stimulerar tillväxt - verkar bli fina resultat också.