• JaneAusten

Vilket sköljmedel doftar bäst?

Plötsligt så verkar det finnas hur många "doftsköljmedel" som helst. När jag var liten så älskade jag äpplelukt i kläder men mamma och pappa köpte nog mest coops blåvita typ. Har ni några doftfavoriter bland sköljmedlen? Något man bara måste prova?

• Svar på tråden Vilket sköljmedel doftar bäst?
  • BROCCOLLI

Vi använder aldrig sköljmedel längre - får så dåligt samvete när man tänker på miljön och fiskarna som mpste vistas i detta Så kör utan vetja!

• Champagne

Jag använder Grumme tvättsåpa. De har kommit med en ny variant med sköljmedel i och den luktar havsbris eller nåt sånt . Jag bara älskar den doften!

• trollmammsis

jag har den blåa comforten,...

• trollmammsis

förr fanns de en vit comfort pure men den finns inte längre

• Linda1976

Softlan vanilj/orkidé har jag till handdukar och lakan, Silk comfort till det andra.

Det finns inga synder, förutom dumhet.
  • Kay T

Skona. Den som är orange, tror det är mandarindoft eller nåt, minns inte riktigt. Men den är ganska mild i doften, Softlan tex är så otroligt stark tycker jag....

• Teschty

Skona sommarfrisk tycker jag luktar gott!!! Det e favoriten. Sen Softlan Peach & Apple e ju me bra.... Jag altinerar mellan dom 3

• polly79

Den blåa från Softlan! Luktar snäppet godare än den blåa från Comfort, annars är dom ganska lika; luktar rent helt enkelt!
    Fasiken, jag är helt såld på sköljmedel, samlar på dom!!

• slangbella

Den lila Comforten tycker jag bäst om.

Det är otroligt vad lite man klarar av om man verkligen inte försöker
  • Linda82

just nu är favoriterna skona-mango/citrus och softlan vanilj/orchidè!!

• Sibella

Jag brukar ha 3 olika dofter hemma så tar jag vad jag känner för just den dagen... Jag får panik om jag inte har olika sorter så att jag kan variera mig... hahaha Är beroende av sköljmedel helt enkelt.. Softlan peach är nog bäst....

• JaneAusten

Hm.. skona sommarfrisk gillar jag med men det var länge sedan jag provade softlan. Dags för det kanske... eller comfort.

I USA brukade jag köpa små doftservetter som man tumlade med som var en slags "sköljmedelsvåtservett". Hittade det någon gång på ÖB men har aldrig sett det någon annanstans? Någon som vet om man kan köpa sådana här med?

• FrippeFripp

softlan vanilj och orkideé är helt klart bäst :)

Svar på tråden Vilket sköljmedel doftar bäst?