• BJM80

Tips på billigt schampo tack

Snart blir det tillökning vilket oxå innebär mer utgifter, jag brukar alltid köpa dyra frisörschampon men måste kanske nu börja köpa billigare sorter. Har ni några tips på bra schampon som inte är för dyra?

• Svar på tråden Tips på billigt schampo tack
  • minnapinna

Jag köper alltid Herbal Essences för det luktar SÅ gott! En flaska kostar ca 30 kr.

Nora 15/7 -06
  • challis77

Jag tycker om sunsilk. Och även head and shoulders, deras balsa är jättebra för mitt hår, även om jag inte lider av mjäll!

• Dimitra

En liten kommentar i ämnet
    Tidigare använde jag vanliga schampon som kan köpas i mataffären och nu ett dyrt från frisören. Det sistnämnda är så drygt att jag inte lägger ut mer pengar per år på mina hårtvättar än förr. Dessutom är mitt hår i bättre skick nu så balsamkostnaden har definitivt gått ner

Och åren går...
  • Lisa1976

Frisörsschampon är ju lika billigt och bättre. (en del i alla fall). Sist köpte jag Goldwell 1500ml för 198kr. Det är jättedrygt och räcker i flera månader och mycket bättre för håret än vanliga schampon som man köper i affären.

• vicki

H&M brukar nästan var vecka har erbjudanden om shampo och balsam. De brukar väl kostar 19:90 el så då. Då kan man ju passa på att köpa lite storpack.

• Marie IE B

Jag använder Dove Silk & Straight men håller med kommentarerna ovan att det faktiskt ofta är dyrt att köpa billigt. Frisörschampoo är drygare, det kommer man inte ifrån.

• BJM80

Jo jag brukar ju köpa frisörschampon just för att det är drygt, kanske ska fortsätta med det då iallafall, tack för alla tips!

Svar på tråden Tips på billigt schampo tack