någon vikt väktare som vet hur många points hallon o blåbär är???
hittar inte i pointsguiden hur många points hallon o blåbär är, hoppas någon vet.
hittar inte i pointsguiden hur många points hallon o blåbär är, hoppas någon vet.
de beror på. är de färska eller frysta så är de 0 Points. är de konserverade i är de mellan 1 -1,5 P
de är frysta!
så då ka jag alltså äta hur mycket bär som helst???
Då är de 0 points. Svulla på
wooow!!! åh!! tack!!!
då är de 0 p.
men tror du man kan äta ca 2 dl om dan???
jag äter jämt hallon eller jordgubbar på kvällarna...en tallrik...**S * finns inge godare när man sitter i soffan och glor =)
passar på att ställa en annan fråga, kan jag ta lite lättglass, 5,6 % o mixa med bären?? jagmenar det borde väl inte vara så mycket points med tanke på att en dl lättglass är 1,5 p. eller kan sötningsmedlet i glassen göra så att man går upp i vikt??????
det finns ingen riktig studie som säger att man inte går upp av sötningsmedel..men jag tror dock att man ska vara försöiktig med sötningsmedel...men lätt glassen är juh dock 1.5 points...vissa säger att det inte är någon skillnad på sötningsmedel och socker...då menar jag att dom säger att kroppen reagerar på att det är sött...men vad vet jag *S*
ska väll skryta lite jag med oxå..har gått ner ett par kilo...exakta är väll 60 =) äter lite lightprodukter...samt dricker..men inte så mycket...lycka till allihopa=) kram
De flesta frukter och grönsaker är 0p.
Men jag vet att om man äter FÖR mycket
och man går upp i vikt, så kan de bero på det...